Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
10 logo wykorzystujących przestrzeń negatywu
Logo oparte na motywie negative space są inspirujące i zmuszają do zatrzymania się i przeanalizowania projektu, ponieważ za każdym razem, kiedy na niego patrzymy możemy dostrzec coś innego. Jeśli nie poszukamy drugiego dna, możemy przegapić główny przekaz.
Jednym z fascynujących mnie trendów w designie logo jest użycie przestrzeni negatywu, czyli części, której nie ma, a dokładniej tej nie widocznej na pierwszy rzut oka. Graficy pozwalają sobie na eksperymentowanie, a w efekcie pomysłowe uwydatnienie niewypełnionej przestrzeni w logotypie zaskakuje odbiorców.
Zapoznajcie się z celowym wykorzystaniem przestrzeni negatywu w logo, które naprawdę zachwycają. Przedstawiam projekty „gdzie to, czego nie ma, definiuje i daje prawo istnienia temu, co jest”.
1. Ukryte litery
Przyjrzeliście się dobrze? Widzicie ukrytą literę H, którą budują strzałki?
2. Dwa znaczenia 
Punkt ostrości tej ilustracji tkwi w stalówce pióra i na tym początkowo skupia swój wzrok odbiorca, jednak gdyby przyjrzeć się bliżej, widać jak stalówka tworzy łyżeczkę w swoim wnętrzu.
3.Ukryta całość
Zamiast pokazania tylko przysmaku lub tylko psa, można przedstawić oba w poprzycinanym projekcie. Wcięcie w kości to pysk psa, a mała kropka to jego nos. Widać tez i kosteczkę jako przysmak, ale sam obraz w sobie nie pokazuje bezpośrednio czym jest.
4. Łączenie elementów
Obrazy takie łączą w sobie dwa lub więcej elementów. Tutaj widzimy oczy lwa ukryte w sylwetce ptaka. Piorunujący efekt, prawda?
5. Kontrast
Tworzenie kontrastu między przedmiotami nadaje grafice niesamowity klimat. W tej grafice, wieżowce są tworzone w negatywnej przestrzeni między drzewami w lesie. Widać doskonałą harmonię pomiędzy naturą a miastem.
6. Tekstura
Jakie wrażenia? Las nocą + drapieżny kocur = istny majstersztyk.
7. Mniej znaczy więcej
Dwa ostre punkty – klapy marynarki i na środku krawat – niezwykle proste, minimalistyczne i efektowne.
8. Coś z niczego
Kto zauważył dwoje kocich oczu w czarnej przestrzeni?! Spójrzcie na literę „c” i a resztę niech dopowie Wasza wyobraźnia.
9. Zawsze Coca Cola
Jeden ukryty obraz całujących się ludzi I wyrastająca roślina – wszystko jasne, przekaz trafia w dziesiątkę.
10. Czarno na białym
Minimalistycznie, dosłownie, ale pomysłowo.
Przeczytaj również: Anty-logo – sponsorzy FIFA 2022 oraz Analiza logo – jak to się robi?
Masz pomysł na biznes, chcesz wejść na rynek z nową marką? Zobacz naszą ofertę Branding na start i sprawdź, co zespół BrandPRO może dla Ciebie zrobić.
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.
-
Brega
-
Wawrzyn
-
Czarek
-
Artur
-
Jachu
-
Kasia | Droga do minimalizmu