• Brega

    Bardzo fajny artykuł, faktycznie nad zaprezentowanymi grafikami trzeba chwilę przycupnąć i się zastanowić;)

  • Wawrzyn

    Fenomenalne! Tylko na polskim rynku jakoś nie widać tej kreatywności…

  • Czarek

    To też jest ciekawe 🙂

  • Artur

    Mam pytanie. Czy w dobie, kiedy logo firm „atakują” nas z każdej strony i ludziom wydaje się naturalne, że firma ma logo, to czy według Pani ktoś będzie np. zatrzymywał się na ulicy i przyglądał się, czy logo oparte na motywie negative space zawiera element niewidoczny na pierwszy rzut oka, jak np. logo marketu Carrefour?

  • Jachu

    Dobrze kombinują! Grafik musi być kreatywny…. a odbiorca zaangażowany. Jak dla mnie super. Oby i u nas pojawiały się częściej takie dzieła

  • Wow, naprawdę niezłe!

Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?