Slogan to kluczowy element uzupełniający nazwę i logo marki. Powinien wprowadzać klientów do świata Twojej marki, Twoich produktów i wartości, jakim kierujesz się prowadząc biznes.

Na blogu BrandPRO pisaliśmy już o tym, jak utworzyć dobry tagline. Wspominaliśmy także o najlepszych zagranicznych sloganach reklamowych. Pora powrócić na polskie podwórko i przyjrzeć się chwytliwym sloganom rodzimych marek.

 

Agata Meble – I jesteś w domu!

slogan dla marki

Amica – Inteligenty Styl

amica

Bytom – Sztuka krawiectwa od 1945

Bytom

Bakoma – Radość z natury

slogan dla marki

Frugo – No to Frugo

slogan

Grycan – Lody od pokoleń

slogan

Kupiec – Zdrowe nie znaczy nudne

slogan dla marki

Tołpa – Mała wielka pielęgnacja

tolpa-logo

Małpka Express – Miło Cię widzieć

slogan dla marki

Tymbark – Kochaj życie

tymbark

Czy powyższe hasła spełniają cechy dobrego sloganu? Jesteśmy ciekawi Waszych opinii!

Masz pomysł na biznes, chcesz wejść na rynek z nową marką? Zobacz naszą ofertę Branding na start i sprawdź, co zespół BrandPRO może dla Ciebie zrobić.

Przypisy:

Wojciech Pasterski

Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.

Więcej artykułów - Napisz do mnie

LinkedIn



Otagowano słowami:
 
  • Andrzejjjj

    Szczerze przyznam, że znam te slogany, ale niektóre tak ad hoc byłoby mi trudno przypasować do konkretnej maarki 🙂

  • cryspin94

    mam wrażenie, że niektóre z nich („kochaj życia” i „miło cie widzieć”) są trochę za bardzo uniwersalne

  • Marcyśśś

    Fajne, ale czegoś brakuje. Uniwersalne tak uważam jak popżednik

  • Sylwia

    Hmm… zastanawiam się, na ile ważny w kreowaniu marki jest slogan. Czy przypadkiem, to nie nazwa powinna być najbardziej chwytliwym elementem marki, żeby jak najbardziej utkwiła w głowie odbiorców, co w jakiś sposób ma przełożenie na zainteresowanie firmą i jej produktami?

  • Wiola

    Z tego zestawienia najbardziej podoba mi się slogan Tołpy. Naprawdę fajny!

Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?