• bob

    Hahaha! Chyba padnę… Już pierwsze zdania wystarczą, żeby wiedzieć z czym mamy do czynienia: gradient wraca do łask. Dobre! Życzę powodzenia wszystkim, którzy będą się sugerować tymi informacjami przy wybieraniu dla siebie logo… Za 3, 4 lata będziecie je znowu zmieniać, bo przecież zmienią się trendy, a „logo musi być na czasie”. Katastrofa… Sorry za hejtowanie, ale to jest po prostu ogłupianie ludzi.

    • Wojciech Olszewski

      Masz rację, trendy bywają zdradliwe, należy z rozsądkiem i dystansem podchodzić do zmieniających się co chwilę konwencji. Tworząc ten wpis chciałem pokazać, co w trawie piszczy i podrzucić kilka inspiracji osobom, które szukają logo dla swojej marki.

  • Antonii

    Trendy trendami, jakby nie było podąża się za nimi. Dziś chodzimy w rurkach jutro w dzwonach… moda się zmienia ale po czasie powraca, uważam, że tak samo jest z trendami w grafice, a to czy jest to dobra czy zła decyzja czas pokaże. Na podstawie wyżej wymienionych aspektów, uważam, że da się jak najbardziej stworzyć logo, które nawet za 10 lat będzie spoko i nie bedzie wygladało jak przestarzałe dziadostwo…. wszystko w rękach kreatywnych. hmmm.. a tak w ogóle to o gustach sie nie dyskutuje, ale z doświadczenia wiem, że prostota ROCKS 🙂

  • Rolex

    Nie wiedziałem jak nazwać te rzeczy, dzięki za ten wpis. Bardzo przydatny. Jaką przyszłość wróżycie logo dynamicznemu? To mój faworyt.

    • Wojciech Olszewski

      Cześć, Rolex! Dynamiczne logo pojawiają się już od kilku lat, lecz do niedawna nie były one doceniane tak bardzo, jak teraz. Patrząc po trendach z ostatnich lat, będzie ono ciekawym rozwiązaniem jeszcze na długi czas. Jeżeli nie boisz się wyróżnić z tłumu, a dodatkowo pozwolisz grafikowi poeksperymentować z formami Twojej identyfikacji, dynamiczne logo jest zdecydowanie dla Ciebie 🙂

Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?