Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
10 trendów w designie logo
Tak, jak w świecie mody, czy też technologii w brandingu również zmieniają się trendy – to, co było aktualne i nowatorskie z biegiem czasu powszednieje i na jego miejsce wchodzą nowe rozwiązania i konfiguracje, które dyktują warunki. Tworzenie logo marki też bazuje na konwencjach. Poznaj 10 trendów w kreacji znaku marki.
1. Gradient
Gradient to płynne przejściem tonów przynajmniej między dwoma kolorami. W projektowaniu logo ta technika ta nie jest nowa, ale wraca do łask.
Źródło: Designbolts.com
źródło: Global Media Group.
2. Vintage
Niby to już było, ale vintage pod każdą postacią wraca do łask, motywy roślinne również.
Źródło: Hookandirons.com
źródło: AtelierLuu.com
3. Font na zamówienie
Kiedy nazwa marki jest głównym motywem graficznym logo mówimy o logotypie. Graficy stawiają na oryginalny font, tworzony na zamówienie.
Źródłó: Inhousedesign.co.nz
Źródło: Cargocollective.com
4. Logo dynamiczne Projektowanie logo, które będzie zmieniało się w zależności od okoliczności lub tego, jaki produkt marki reprezentuje.
Źródło: Hexanine.com
5. Ukryte w słowach
Logotyp, w którym jedna lub więcej liter zamienione są na symbole.
źródło: Teamkaroshi.com
Źródło: Medium.com
6. Low polygon
Wielokąty powstałe z siatki trójwymiarowego modelu grafiki 3D z powodzeniem wykorzystywane są do tworzenia logo.
Źródło: Designbolts.com
Źródło: Ignitec.com
7. Negatyw
Prosty sposób na zaprojektowanie logo z metaforycznym znaczeniem.
źródło: Designshack.com
Źródło: Smashinghub.com
8. Warstwy
Efekt trójwymiarowego logo.
Źródło: Evex.ge
Źródło: Vanixa.com
9. Kaligrafia
Liternictwo imitujące pismo dodaje logotypowi indywidualnego charakteru.
Źródło: Oldhandcoffee.com
Źródło: Designbold.com
10. Prostota
Istota marki ujęta w kilku liniach to sztuka.
źródło: Goal.com
Przeczytaj również Branding jak malowany. Jaki kolor wybrać dla marki? oraz Alter ego logo.
Masz pomysł na biznes, chcesz wejść na rynek z nową marką? Zobacz naszą ofertę Branding na start i sprawdź, co zespół BrandPRO może dla Ciebie zrobić.
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.
-
bob
-
Wojciech Olszewski
-
-
Antonii
-
Rolex
-
Wojciech Olszewski
-