• Tomasz

    Panie Bartoszu.. który rebranding uważa Pan za najbardziej udany? Proszę mi powiedzieć, czy tak właściwie odświeżenie znaku było potrzebne w przypadku każdej z wymienonych firm?

    • Bartosz Hermann

      Witaj Tomaszu. Moim zdaniem, najbardziej udanym przykładem rebrandingu może pochwalić się OTOMOTO. Mimo prostoty nowego logo, projektantom doskonale udało się zdefiniować serwis o tematyce motoryzacyjnej, osadzając logotyp na 4 kołach, czyli literach O. Ponadto dwukolorowe pasy pochylone pod katem 45 stopni nadają logo odpowiedniej dynamiki, co pozytywnie kojarzy się z branżą motoryzacyjną.
      Natomiast odpowiadając na Pana drugie pytanie, to uważam, że nie we wszystkich przypadkach było konieczne przeprowadzenie rebrandingu, a firmy poprzez odświeżenie logo chciały w danym okresie przypomnieć o sobie, zwracając uwagę swoich odbiorców. Pozdrawiam.

  • Marek

    Nie ma KGHM?

    • Bartosz Hermann

      Witaj Marku. O marce KGHM Polska Miedź, która pod koniec ubiegłego roku zapoczątkowała proces integracji grupy kapitałowej w ramach wspólnej identyfikacji korporacyjnej, szczegółowo pisaliśmy w artykule o wizerunku marek w nietypowych branżach: http://brandpro.pl/wizerunek_marki_w_nietypowej_branzy . Pozdrawiam.

      • Marek

        No tak, ale w rankingu 10 znanych marek KGHM się nie zmieścił 😉

  • MarkoMan

    Z całej dziesiątki na największego rebrandingowego plusa zasługuje DPD (samochody z nowym ID prezentują się genialnie), w drugiej kolejności obstawiam PayU i OTOMOTO.

  • Alojzy

    a VISA? 🙂 Osobiście, to w zmianie facebook nie widze duzej róznicy, no moze font i literka „a” inna, stare logo bardziej do mnie przemawiało, ale rzecz gustu 😉

Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?