Zastanawiasz się jak prowadzić profile w mediach społecznościowych, żeby przyniosły Twojej marce najwięcej korzyści? Przyjrzyj się naszej infografice i krok po kroku przygotuj skuteczną strategię social media.


info2-01

Przeczytaj też nasz wpis: 5 kroków do skutecznej strategii social media
oraz Social media – przemyślane od A do Z.

Wojciech Pasterski

Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.

Więcej artykułów - Napisz do mnie

LinkedIn



  • Krzysztof

    Pani Olgo, a czy w strategii komunikacji w mediach społecznościowych powinno zawrzeć się informacje, jak reagować na wszechobecny hejt w Internecie? I jak reagować na zaczepki hejterów – wdawać się w dyskusję, czy ignorować takie sytuacje?

    • Panie Krzysztofie, koniecznie. Zawczasu należy określić, jaką przyjąć taktykę w sytuacjach kryzysowych i wyznaczyć osoby odpowiedzialne w tym czasie za komunikację. Hejterów nie unikniemy. Musimy nauczyć się z nimi rozmawiać i przede wszystkim nie dać się wyprowadzić z równowagi.

  • tom87

    o, całkiem miłe zestawienie na początek przygody z social media, pytanie tylko czy wdrażanie tych kroków też jest takie przyjemne… 😛

Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?