Planując stworzenie nowej marki, każdy zarządzający chce zbudować ją tak, by była gotowa na sukces. Jednak w oceanie konkurencyjnych marek, komunikatów marketingowych i dużej dostępności wszelkich dóbr, kreacja silnej marki stanowi ambitne wyzwanie.

By mu sprostać i budować markę z zapałem i przyjemnością, warto przestrzegać podstawowych zasad i unikać błędów, które najczęściej popełniane są w brandingu. Dzięki temu budowany fundament będzie stabilny, pozwoli zaistnieć marce na rynku i spełnić ambicje właścicieli.

Artykuł ekspertów BrandPRO napisany dla:
Czytaj dalej na Biznes.pl

Wojciech Pasterski

Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.

Więcej artykułów - Napisz do mnie

LinkedIn



Otagowano słowami:
 

Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?