Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
7 sposobów na zwiększenie zaangażowania na Facebooku
Planując kolejny post na profilu społecznościowym zastanawiasz się, co zrobić, aby nie przepadł on w otchłani newsfeedu? Chciałbyś, aby został zauważony i zyskał jak najwięcej polubień, komentarzy i udostępnień?
Przedstawiamy 7 sprawdzonych sposobów na zwiększenie zaangażowania na Facebooku:
Jesteś ciekawy, o ile procent może wzrosnąć zaangażowanie pod postami dzięki zastosowaniu powyższych technik? Zachęcamy do zapoznania się z infografiką:
Pamiętaj, że nie ma potrzeby stosowania wszystkich wspomnianych rozwiązań naraz. Każdy z profili ma inną charakterystykę, inną grupę odbiorców. To, co sprawdzi się na jednym profilu, niekoniecznie znajdzie zastosowanie na drugim. Jeśli będziesz testować i kontrolować statystyki, z pewnością odnajdziesz sposób na zwiększenie zaangażowania wśród Twoich fanów. Powodzenia!
Masz pomysł na biznes, chcesz wejść na rynek z nową marką? Zobacz naszą ofertę Branding na start i sprawdź, co zespół BrandPRO może dla Ciebie zrobić.
Przeczytaj również: 5 kroków do skutecznej strategii social media oraz Jak tworzyć posty, które wywołują interakcje?
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.
-
Marcin Wesołowski
-
Olga Domagalska
-
-
socjopatka
-
Dida
-
Marek Piotr Misiak
-
BrandPRO
-