Planując kolejny post na profilu społecznościowym zastanawiasz się, co zrobić, aby nie przepadł on w otchłani newsfeedu? Chciałbyś, aby został zauważony i zyskał jak najwięcej polubień, komentarzy i udostępnień?

Przedstawiamy 7 sprawdzonych sposobów na zwiększenie zaangażowania na Facebooku:

postolga

Jesteś ciekawy, o ile procent może wzrosnąć zaangażowanie pod postami dzięki zastosowaniu powyższych technik? Zachęcamy do zapoznania się z infografiką:

postolgainfografika

Pamiętaj, że nie ma potrzeby stosowania wszystkich wspomnianych rozwiązań naraz. Każdy z profili ma inną charakterystykę, inną grupę odbiorców. To, co sprawdzi się na jednym profilu, niekoniecznie znajdzie zastosowanie na drugim. Jeśli będziesz testować i kontrolować statystyki, z pewnością odnajdziesz sposób na zwiększenie zaangażowania wśród Twoich fanów. Powodzenia!

Masz pomysł na biznes, chcesz wejść na rynek z nową marką? Zobacz naszą ofertę Branding na start i sprawdź, co zespół BrandPRO może dla Ciebie zrobić.

Przeczytaj również: 5 kroków do skutecznej strategii social media oraz Jak tworzyć posty, które wywołują interakcje?

Wojciech Pasterski

Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.

Więcej artykułów - Napisz do mnie

LinkedIn



  • Marcin Wesołowski

    Gdzieś mi się przewinęło w internecie że są słowa kluczowe, których warto używać, bo ludzie się wtedy bardziej angażują. Czy to prawda?

    • Marcin, tworząc posty, warto dobierać takie słowa i wyrażenia, aby zmuszały one odbiorcę do wykonania jakiegoś działania – polubienia, skomentowania, udostępnienia. Jeśli powstała lista takich słów, podrzuć w linku, chętnie rzucimy na nią okiem 🙂

  • socjopatka

    prowadzę kilka fanpejdży, nic nie sprawdza się lepiej niż konkursy! dobra nagroda i lajki leeecą ^^

  • Dida

    już dawno zauwazyłam, że im wiecej ciekawych graficzek i krótka treść posta tym wieksze zaangazowanie odbiorcow + odpowiednia godzina postowania.
    Nie słyszałam o słowach kluczowych, o których wspomniał @disqus_AUePOZSlCd:disqus, ale chętnie je podchwycę :)))))

  • Marek Piotr Misiak

    witam mam pytanie co mam zrobic zeby przyciągną osoby zeby widziały moją grupę na fb ale zeby nie wstawiali swoich towarów

    • Panie Marku, jako administrator grupy może Pan mieć pełną kontrolę nad publikowanymi tam treściami. Wystarczy, że w ustawieniach grupy, w sekcji o nazwie Zatwierdzanie postów zaznaczy Pan opcję „Wszystkie posty w grupie muszą być zatwierdzone przez administratora lub moderatora.”
      Ponadto, w opisie grupy, warto umieścić informacje o obowiązujących zasadach oraz celu, w jakim została ona utworzona. W ten sposób, członkowie grupy otrzymają jasny komunikat, a Pan uniknie nieporozumień.
      Użytkownik zainteresuje się grupą (i zostanie jej aktywnym członkiem) wtedy, gdy dostrzeże jakąś korzyść i będzie miał poczucie, że przynależność do niej stanowi coś wyjątkowego. W przypadku grupy sprzedażowej może to być, np. rabat przeznaczony tylko i wyłącznie dla członków grupy lub wartościowe wpisy na temat użytkowania oferowanych produktów. Możliwości jest wiele, w zależności od tego, jaką strategię wybierzemy.
      Życzymy powodzenia 🙂

Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?