Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
8 kroków do profesjonalnej strony na LinkedIn
LinkedIn to profesjonalna sieć kontaktów i miejsce nawiązywania relacji biznesowych. Portal zyskał już ponad 350 milionów użytkowników z całego świata, co czyni go jednym z najbardziej wpływowych portali społecznościowych. To idealna przestrzeń do wymiany doświadczeń, budowy wizerunku marki, ekspertów czy rekrutacji nowych pracowników. Nic więc dziwnego, że na założenie firmowej strony na LinkedIn zdecydowało się już ponad 4 miliony przedsiębiorstw.
Przedstawiam 8 kroków, dzięki którym Twoja firmowa strona na LinkedIn zacznie się wyróżniać, a Ty zyskasz nowe kontakty i zlecenia.
1. Daj się odnaleźć
Zadbaj o odpowiedni opis swojej firmy i spraw, aby zawierał on wszystkie niezbędne informacje. Nie zapomnij o SEO i uwzględnij kluczowe dla swoich usług frazy. Istotne są także specjalizacje. Nie koncentruj się wyłącznie na jednej kategorii specjalizacji. Dokonaj przeglądu wszystkich możliwości i wybierz te, które najlepiej obrazują działalność firmy.
2. Przyciągnij obrazami
Jak mówi chińskie przysłowie, jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów. Teoria ta sprawdza się także na LinkedIn. Czasami wystarczy jedno zdjęcie, aby odzwierciedlić przekrój działalności i wartości firmy. Cover photo powinno także nawiązywać do aktualnych wydarzeń. Wprowadzasz na rynek nowy produkt, organizujesz ważny dla branży event, a może zdobyłeś prestiżową nagrodę? Zaakcentuj to nowym zdjęciem w tle.
3. Pokaż się jako pracodawca
Chciałbyś, aby w Twoim zespole pracowały wartościowe osoby? Daj się poznać jako pracodawca i stwórz zakładkę Kariera. Przedstaw swoją firmę, korzyści i perspektywy związane z podjęciem pracy. Świetnie sprawdzą się materiały wideo z wypowiedziami obecnych pracowników oraz linki bezpośrednio przekierowujące do ogłoszeń rekrutacyjnych.
4. Publikuj aktualności
Prowadząc firmową stronę na LinkedIn powinieneś być skoncentrowany na dostarczaniu wartościowych treści angażujących grono odbiorców. Publikacje powinny bazować na aktualnościach, istotna jest także regularność ich dodawania.
5. Angażuj i inspiruj społeczność
Każde polecenie, komentarz czy udostępnienie zwiększa zasięg Twojej marki. Co zatem zrobić, aby publikowane treści spotykały się z zaangażowaniem ze strony odbiorców? Pisz o tym, co związane jest z ich zainteresowaniami, inspiruj i wywołuj dyskusję. Pamiętaj, że nie publikujesz dla siebie. Robisz to, aby nawiązywać relacje i wymieniać doświadczeniem.
6. Wykorzystaj LinkedIn Ads
Zależy Ci na dotarciu do ściśle określonej grupy odbiorców, na przykład właścicieli polskich firm z branży budowlanej, zatrudniających poniżej 10 pracowników? Takie możliwości daje reklama na LinkedIn. Przygotuj się na koszty – stawka minimalna za jedno kliknięcie wynosi 2 Euro.
7. Zaangażuj współpracowników
Wizytówką firmy są jej właściciele i pracownicy. Jeśli utożsamiają się oni z firmą i jej wartościami, to właśnie oni jako jedni z pierwszych powinni rozpocząć polecenia i udostępnianie publikowanych treści. W dużej mierze dotyczą one przecież ich samych. Warto opracować schemat działań i strategię dotyczącą aktywności pracowników na LinkedIn. Im więcej pracowników zaangażuje się w rozpowszechnianie treści, tym większe szanse na pozytywny szum wokół Twojej marki.
8. Pamiętaj o fundamencie
Aby wdrożyć w życie wszystkie powyższe kroki, potrzebujesz fundamentu w postaci silnej marki. Czy znasz jej wartość? Wiesz, w którą stronę masz iść oraz dysponujesz wszystkimi niezbędnymi narzędziami marki? Działaj! Twoja marka stawia pierwsze kroki w biznesie? Potrzebuje odświeżenia i nowego blasku? Sprawdź promocyjny pakiet rozwiązań i zadbaj o profesjonalne opracowanie strategii, kreacji i identyfikacji wizualnej dla swojej marki!
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.
-
Krystian Bielik
-
Olga Domagalska
-
-
Dominik Donder
-
Michał