Prowadząc profile w mediach społecznościowych, musimy pamiętać, że kluczową rolę odgrywa w nich warstwa wizualna. Do odbiorców przemawiamy obrazami — zadbajmy więc o to, aby udostępniane grafiki były zoptymalizowane pod potrzeby danego serwisu i prezentowały się w nim wyśmienicie.

Nie musisz się już martwić, czy dane zdjęcie pasuje pod wymogi cover photo czy posta. Skorzystaj z przewodnika po aktualnych wymiarach grafik w mediach społecznościowych, a projektowanie grafik pójdzie jak z płatka.

media społecznościowe

makeawebsitehub.com/

Przeczytaj również: 7 sposobów na zwiększenie zaangażowania na Facebooku oraz 4 patenty na visual content

Masz pomysł na biznes, chcesz wejść na rynek z nową marką? Zobacz naszą ofertę Branding na start i sprawdź, co zespół BrandPRO może dla Ciebie zrobić.

Bartosz Hermann

Twardo stąpający po ziemi absolwent Zarządzania marketingowego i Psychologii w zarządzaniu. W BrandPRO zajmuje się analizami marketingowymi – wyciąga wnioski oraz sugeruje właściwą drogę rozwoju biznesu w Internecie. Patrząc na dane z różnych perspektyw, zwraca uwagę na najmniejsze detale i przekazuje klientowi rzetelne, oparte na badaniach, rekomendacje dla działalności jego firmy i marki. Perfekcjonista, którego umiejętności obserwacji i analitycznego myślenia doskonale korespondują z wymogami pracy w obszarze analiz rynkowych.

Więcej artykułów



  • roxxy

    ja korzystam zawsze z profilu „wymiary grafik na fanpagu”, ale zdaje się, że te dane sa bardziej aktualne… dzięki

  • fuksiarzzz

    Odchodząc trochę od tematu rozmiaru grafik, cieszę się ze fejsbook na dniach zniesie ograniczenia co do ilości tekstu na reklamowanych grafikach

Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?