Prowadząc profile w mediach społecznościowych, musimy pamiętać, że kluczową rolę odgrywa w nich warstwa wizualna. Do odbiorców przemawiamy obrazami — zadbajmy więc o to, aby udostępniane grafiki były zoptymalizowane pod potrzeby danego serwisu i prezentowały się w nim wyśmienicie.

Nie musisz się już martwić, czy dane zdjęcie pasuje pod wymogi cover photo czy posta. Skorzystaj z przewodnika po aktualnych wymiarach grafik w mediach społecznościowych, a projektowanie grafik pójdzie jak z płatka.

media społecznościowe

makeawebsitehub.com/

Przeczytaj również: 7 sposobów na zwiększenie zaangażowania na Facebooku oraz 4 patenty na visual content

Masz pomysł na biznes, chcesz wejść na rynek z nową marką? Zobacz naszą ofertę Branding na start i sprawdź, co zespół BrandPRO może dla Ciebie zrobić.

Wojciech Pasterski

Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.

Więcej artykułów - Napisz do mnie

LinkedIn



  • roxxy

    ja korzystam zawsze z profilu „wymiary grafik na fanpagu”, ale zdaje się, że te dane sa bardziej aktualne… dzięki

  • fuksiarzzz

    Odchodząc trochę od tematu rozmiaru grafik, cieszę się ze fejsbook na dniach zniesie ograniczenia co do ilości tekstu na reklamowanych grafikach

Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?