Witaj na stronie BRANDPRO
BrandPRO to zespół 8 ekspertów brandingu oraz marketingu i opracowane przez nas konkretne, wymierne, rozwiązania z zakresu kreacji i promocji marki firmy/produktu/usługi.
Klikając Branding zobaczysz, co możemy dla Ciebie zrobić w zakresie Strategii, Kreacji marki oraz Identyfikacji. W zakładce Marketing zapoznasz się z naszymi ofertami na Plan marketingowy, Analizy, Stronę, Teksty, Filmy, Społeczność, Wizerunek i Promocję marki.
Więcej o brandingu i marketingu przeczytasz na Blogu. Naszą firmę poznasz bliżej w zakładce BrandPRO. Zapraszamy do Kontaktu!
Kategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyNewsletter
Audyt strony internetowej, czyli co możesz poprawić?
Strona internetowa jest jak miasto. Bez promocji niewielu będzie wiedziało jak do niego trafić, a bez dobrze rozplanowanych (funkcjonalność) oraz łatwo przejezdnych (optymalizacja) dróg, goście nie będą czuli się komfortowo poruszając się po mieście i wyjadą. Jak prowadzić stronę internetową, aby tak, jak dobrze zarządzane miasto, przyciągała zainteresowanych i zachęcała do zostania na dłużej? Nieustannie ją optymalizować.
Aby nie tracić czasu, ani pieniędzy i osiągać obrane cele, należy perfekcyjnie przygotować swoją witrynę i zaplanować jej funkcjonalność tak, aby zdawała egzamin wśród grupy docelowej. Jeśli nie posiadasz jeszcze własnej strony internetowej, wszystko przed Tobą, możesz od początku zadbać o każdy aspekt wizualny, funkcjonalny i technologiczny. Natomiast jeśli masz już swoją www i wydaje Ci się, że warto poprawić kilka rzeczy, zastanów się nad profesjonalnym audytem strony, który pokaże, nad czym należy popracować, aby Twoja strona spełniała najwyższe standardy.
Audyt funkcjonalności
Aby w pełni zrozumieć obecne zachowania odwiedzających stronę internetową, warto w odpowiedni sposób przeanalizować elementy, w które klikają, a także ścieżki, jakimi użytkownicy poruszają się po naszej stronie. Dzięki temu dowiemy się, jak nakłonić użytkownika do wejścia głębiej w strukturę strony, a także poprawimy konwersję wybranych celów.
Posiadając każdego rodzaju stronę internetową (blog, sklep, witryna firmowa, portfolio) jako właściciele/administratorzy chcemy, aby spełniała swoją funkcję i cele:
- sprzedażowe — przeprowadzenie odwiedzającego przez paletę naszych produktów, dokonanie wyboru, a następnie finalizacja transakcji,
- informacyjne — zapoznanie się z konkretnymi informacjami na temat naszej firmy,
- kontaktowe — pozyskanie danych kontaktowych, a następnie zachęcenie do kontaktu z nami bez udziału strony www lub umożliwienie rozmowy z nami przy wykorzystaniu możliwości strony np. przez czat online.
Wykonaj audyt funkcjonalności i sprawdź, jak użytkownik zachowuje się na Twojej stronie i co możesz poprawić, aby zawsze trafił do zakładki, która jest dla Ciebie najważniejsza.
Audyt wydajnościowy
Dłuższe wczytywanie się witryn internetowych spowodowane jest coraz obszerniejszym kodem, zmniejszaniem stopnia kompresji zdjęć oraz powiększaniem ich rozdzielczości, aby perfekcyjnie wyświetlały się na wyświetlaczach o gęstszym niż standardowym stopniu zagęszczenia pikseli.
Z badań Aberdeen Group wynika, że każda sekunda oczekiwania na załadowanie się strony zmniejsza jej oglądalność nawet o 11%, a dodatkowo powoduje spadek konwersji o 7% oraz satysfakcji klienta o 16%.
Czas ładowania się strony a procent osób rezygnujących z korzystania z witryny.
Każdy pobierany przez odwiedzającego kilobajt ma wpływ na czas ładowania się strony. Nie dopuść, aby przez brak odpowiedniej konfiguracji serwera, stracić potencjalnych klientów.
Średnia waga stron internetowych na przekroju ostatnich lat.
Audyt bezpieczeństwa
Właściciele małych i średnich stron internetowych, zwykle nie zdają sobie sprawy, jak istotna jest kwestia bezpieczeństwa ich serwisu. W ostatnim czasie z atakami hakerskimi walczyły między innymi Mensa, Plus Bank, siatka polskich domen gov.pl, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, siedem kibicowskich forów z całego kraju, czy choćby producent programów antywirusowych — firma Avast.
Z baz danych tych firm wyciekły dane klientów, dostawców i partnerów, a niekiedy (jak to miało miejsce w lutym tego roku z witryną biblioteki z warszawskiego Ursynowa) dochodziło również do podmiany zawartości strony na treści pornograficzne. Tego typu kłopoty są podwalinnami pod obawy klientów i doprowadziają do tego, że według firmy Neustar Inc. aż 31% internautów podających w sieci swoje dane obawia się o ich bezpieczeństwo.
Aby uniknąć podobnych sytuacji, niezbędne jest odpowiednie zabezpieczenie się na wypadek ewentualnej próby włamania i wycieku danych. Rzetelny audyt bezpieczeństwa strony wskaże ewentualne luki, przez które może dojść do przejęcia kontroli nad stroną.
Przeczytaj również: Firmowa strona z duchem czasu oraz Optymalizacja strony internetowej.
Masz pomysł na biznes, chcesz wejść na rynek z nową marką? Zobacz naszą ofertę Branding na start i sprawdź, co zespół BrandPRO może dla Ciebie zrobić.
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.
-
Sł@wek