Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
Bezpieczeństwo Twojej strony internetowej
Bezpieczeństwo strony internetowej to hasło, które w Polsce wyszukiwane jest ponad 200 razy rzadziej, niż w innych krajach. Czy oznacza to, że polskojęzyczne strony są mniej narażone na włamania? Zdecydowanie nie.
W skali światowej straty spowodowane włamaniami do systemów wewnętrznych firm wynoszą od 375 do nawet 547 mld dolarów rocznie [źródło: Polityka nr 27/2015]. Dla porównania, przychód marki Apple za zeszły rok fiskalny wyniósł 52 mld, co bardzo dobrze pokazuję skalę problemu. W czasach gdy dostęp do internetu posiadają nowoczesne żarówki w naszych domach, liczniki energetyczne, samochody, a roletami czy zraszaczami sterujemy za pomocą smartfona, coraz więcej elementów naszego życia narażonych jest na włamanie.
Podczas konferencji Kaspersky Security Analyst Summit znany badacz bezpieczeństwa systemów przemysłowych, medycznych i lotniskowych powiedział „Zdalny dostęp zmienia model ryzyka. Szczerze mówiąc nie sądzę, byśmy mogli ufać twórcom tych urządzeń. Ludzie, […] nie znają pojęć takich jak atak SQL injection czy buffer overflow. Mamy do czynienia z dużym poziomem asymetrii. Wiedza atakujących jest duża, w przeciwieństwie do wiedzy osób, które powinny bronić systemów”. Choć słowa te wypowiedziane zostały w kierunku właściciela zhakowanej myjni samochodowych, łupem hakerów padają przede wszystkim strony internetowe.
Celem ataku nie musi być nawet chęć wykradzenia danych, a po prostu popisanie się kolejnym włamaniem przed innymi osobami w hakerskim światku. Nie mamy jednak nigdy pewności czy osoba, która włamała się na naszą witrynę, nie zamierza wykorzystać bazy danych naszych klientów czy też użytkowników. Rozpowszechnienie zgromadzonej przez nas bazy może odbić się na naszej reputacji i wiarygodności.
Aby nie pójść w ślady Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Poznaniu, szkoły nauki jazdy z Grodziska, Społecznej Akademii Nauk (oddział w Londynie), przylotniskowego parkingu w podwarszawskim Modlinie, restauracji Papryczka w Warszawie, czy też znanego biura rachunkowego z Bydgoszczy, każdy właściciel oraz administrator powinien zadbać o zabezpieczenie swojej witryny. Warto mieć na uwadze, że 5 wymienionych witryn zostało zaatakowanych we wrześniu w ciągu zaledwie 9 dni. Tylko na jednym z hakerskich forów bez problemu można odnaleźć bazę 197 innych stron, na które włamano się w tym samym okresie. Większość z nich przez pewien czas wyświetlała groźnie brzmiącą, angielsko- lub arabskojęzyczną informację o tym, że została zhakowana, ale nic nie stało na przeszkodzie, by dodatkowo wyświetlać w jej miejscu materiały pornograficzne, jak to miało miejsce na początku bieżącego roku na stronie biblioteki z warszawskiego Ursynowa.
Przeprowadzając audyty bezpieczeństwa nawet dla dobrze wykonanych stron internetowych, często spotykam się z licznymi, podstawowymi błędami, które wcześniej czy później mogłyby zostać wykorzystane przez hakerów w celu dokonania włamania. Nie polecam korzystania z różnego rodzaju skanerów błędów, które można odnaleźć w sieci. Nigdy nie wiadomo, czy informacje o lukach na skanowanej witrynie nie spływają do osób niepożądanych. Czy warto samodzielnie próbować łatać odnalezione luki, jeżeli otrzymaliśmy raport od profesjonalisty? Wszystko zależy od poziomu naszej wiedzy. Z pewnością bez przygotowania w zakresie baz danych, a także doświadczenia nie należy zabierać się za samodzielne naprawy, gdyż efekty prac może jedynie pogorszyć sytuację bezpieczeństwa strony internetowej.
Wszędzie tam gdzie przechowywana jest baza danych zawierająca poufne informacje czy strona internetowa wpływająca na reputację marki odpowiednie zabezpieczenia są wręcz niezbędne.
Zadbaj o bezpieczeństwo Twojej strony internetowej i zamów bezpłatny raport.
Przeczytaj również: Audyt strony internetowej, czyli co możesz poprawić?
Masz pomysł na biznes, chcesz wejść na rynek z nową marką? Zobacz naszą ofertę Branding na start i sprawdź, co zespół BrandPRO może dla Ciebie zrobić.
Przypisy:
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.
-
Witek
-
Wojciech Olszewski
-
socjopatka
-
-
-
Arkadiusz Szczudło
-
Wojciech Olszewski
-
Arkadiusz Szczudło
-
-
-
Marcin Wesołowski
-
Wojciech Olszewski
-
-
Mariusz
-
Wojciech Olszewski
-
-
Pan Kanciapka
-
Wojciech Olszewski
-
-
Mariusz
-
questan