Grillowany branding

PRZEZ Wojciech Olszewski DNIA 26.04.2017
filtrnapost

Weekend majowy, w tym roku wyjątkowo długi, zbliża się wielkimi krokami. Domeną majówki stało się wspólne grillowanie, a jak grill to i zakupy. Z tej okazji, postanowiłem wyróżnić pięć marek produktów, których nie może zabraknąć na ogrodowym stole.

Grill ogrodowy – Iron Smoke

W przypadku producentów grilli ogrodowych ciężko było znaleźć takiego, który wyróżniałby się ciekawym brandingiem....

Czytaj dalej →

Czym jest strategia marki?

PRZEZ Wojciech Olszewski DNIA 25.04.2017
filtrnapost

Strategia marki to zbiór długoterminowych działań służący wprowadzeniu, ulokowaniu i utrzymaniu marki na rynku oraz osiąganiu zamierzonych celów związanych z jej rozwojem. Strategia definiuje osobowość marki, jej cechy i wartości. Wszystko to, zawiera się w takich elementach jak nazwa, slogan, logo, design, funkcjonalność produktu, skojarzenia związane z marką oraz komunikacja marketingowa.

Powinna ona ściśle korespondować z misją, wizją i wartościami reprezentowanymi...

Czytaj dalej →

Na czym polega rozpoznawalność marki

PRZEZ Bartosz Hermann DNIA 18.04.2017
filtrnapost

Rozpoznawalność marki to stopień w jakim konsument jest w stanie poprawnie zidentyfikować konkretny produkt lub usługę na podstawie efektów wizualnych takich jak: logo, opakowanie, slogan, czy elementy kampanii reklamowej, niekoniecznie mając w danym momencie styczność z jego nazwą.

Aby zbudować rozpoznawalność marki, firmy często podejmują liczne współprace z innymi organizacjami. Jest to szczególnie częste i polecane w przypadku młodych marek,...

Czytaj dalej →

Jak poprawić komunikację z klientami?

PRZEZ Łukasz Chlebowski DNIA 12.04.2017
filtrnapost

Jednym z elementów marketingu mix 4C jest komunikacja, będąca odpowiednikiem promocji z modelu 4P. W odróżnieniu od drugiego modelu, 4C nie kładzie nacisku na przekaz promujący markę w formie reklam, notatek prasowych, czy PR. Kluczem do sukcesu jest zakomunikowanie wartości klientom, poprzez angażujące, ważne dla nabywcy treści. W ten sposób nie tylko zyska on świadomość marki, jak w modelu...

Czytaj dalej →

Co to rebranding?

PRZEZ Wojciech Olszewski DNIA 11.04.2017
filtrnapost

Rebranding firmy to proces modyfikacji wszystkich, bądź niektórych elementów składowych przedsiębiorstwa: marki bądź wielu marek, (na które składa się ich nazwa, logo, slogan, opakowanie,) procedur, wartości, narzędzi komunikacji, strategii marketingowej itp.

Istnieją dwa typy rebrandingu:

Proaktywny – przedsiębiorstwo dostrzega szanse rozwoju, wzrostu, podniesienia poziomu innowacyjności i konkurencyjności, dotarcia do nowego rynku i grupy odbiorców Reaktywny...

Czytaj dalej →

Renaming – co to takiego?

PRZEZ Wojciech Pasterski DNIA 10.04.2017
filtrnapost

Zdarza się, że nazwa produktu czy usługi zaczyna budzić negatywne skojarzenia. Bywa też, że dochodzi do fuzji czy przejęć przedsiębiorstw, co wiąże się ze sporymi zmianami. Wtedy przychodzi czas na poważne zmiany, w tym renaming. Co to takiego?

...

Czytaj dalej →

Ostatnio piszemy o:

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?