Co to jest architektura marki?

PRZEZ Bartosz Hermann DNIA 17.01.2017
filtrnapost

Architektura marki jest układem zależności pomiędzy marką główną a pozostałymi markami, submarkami, liniami ofertowymi lub produktami, do niej należącymi. Strukturę architektury marki określają potrzeby związane z zarządzaniem i komunikacją marki. Celem jest stworzenie modelu, który zapewni korzyści biznesowe firmie. Architektura marki wyznacza:

korzyści wynikające z funkcjonowania marki głównej, korzyści związane z produktami należącymi do marki, stopień pozycjonowania produktów....

Czytaj dalej →

Co zmieniło się na Instagramie w 2016 roku?

PRZEZ Natasza Perzak DNIA 13.01.2017
filtrnapost

2016 rok to zdecydowanie rok wielkich zmian dla Instagrama. Począwszy od lutego, aż do końca grudnia, zostało wprowadzonych ponad 20 mniejszych lub większych aktualizacji. Wyraźnym trendem jest tzw. “snapchatyzacja marketingu”, czyli nacisk na wideo “tu i teraz” oraz monetyzacja serwisu poprzez wprowadzanie nowych funkcji w reklamach. Jakie są subiektywnie najważniejsze zmiany, które pojawiły się w ubiegłym roku? Zapraszam...

Czytaj dalej →

Czym jest analiza marki?

PRZEZ Bartosz Hermann DNIA 11.01.2017
filtrnapost

Analiza marki to kompleksowe badanie elementów marki, określające jej pozycję wśród konkurentów na rynku. Analiza jest etapem poprzedzającym tworzenie strategii marki i wspomagającym wyznaczanie kierunku rozwoju marki.

Do głównych narzędzi analizy marki należy analiza SWOT. Metoda ta określa mocne i słabe strony marki oraz szanse i zagrożenia w otoczeniu zewnętrznym. SWOT określa pozycję marki na rynku poprzez wyznaczenie najsilniejszego...

Czytaj dalej →

Off-Mode – case study

PRZEZ Wojciech Olszewski DNIA 05.01.2017
filtrnapost

Z nowopowstałym gaming housem Off-Mode mieliśmy przyjemność pracować w trzecim kwartale 2016 roku. W tym czasie dla marki Off-Mode stworzyliśmy ofertę reklamową oraz zrealizowaliśmy jej wysłanie w postaci mailingu do zespołów e-sportowych z wszystkich kontynentów. Obserwując statystyki pokusiłem się o podsumowanie skuteczności dotychczasowych kroków, które pozwoliły na stworzenie atrakcyjnej oferty i jej skuteczne przedstawienie.


Czas start!

Gaming house Off-Mode...

Czytaj dalej →

Najciekawsze trendy w marketingu internetowym 2017 roku

PRZEZ Wojciech Pasterski DNIA 16.12.2016
filtrnapost

Rok 2016 zmierza już ku końcowi. Oznacza to, że nadchodzi czas refleksji, podsumowań i… prognoz. W marketingu, jak w każdej branży, istotne jest przewidywanie trendów i podążanie za nimi, bo to właśnie w nich kryją się szanse i zyski. Przyjrzyjmy się najciekawszym trendom w marketingu internetowym nadchodzącego roku.

Rozszerzona rzeczywistość

Zwiastun tego zjawiska mogliśmy zaobserwować już w tym roku za sprawą...

Czytaj dalej →

Jak korzystać z Instagram Stories?

PRZEZ Wojciech Olszewski DNIA 29.11.2016
filtrnapost

W sierpniu br. Instagram wprowadził nową funkcję Stories, stwarzając tym samym sporą konkurencję dla aplikacji Snapchat. Na swoim Story możemy publikować zdjęcia i krótkie filmy, które znikają po 24 godzinach. Dzięki temu mamy możliwość na bieżąco informować, co się u nas dzieje, bez spamowania na swoim profilu.

Od tego czasu pracownicy serwisu regularnie pracują nad udoskonaleniem Stories i systematycznie wdrażają szereg...

Czytaj dalej →

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?