Rytuały jako narzędzie brandingowe

PRZEZ Ewelina Abramowicz DNIA 25.05.2017
filtrnapost

7:00 rano, słyszysz dźwięk budzika, wstajesz, przeciągasz się i kierujesz się do łazienki, aby odbyć poranną toaletę. Jesteś już prawie rozbudzony, ale jakby czegoś jeszcze brakowało — kawa! Przeglądasz newsy na swoim smartfonie, w międzyczasie przegryzając kanapkę z ulubionym serem. Już prawie 8:00! Chwytasz torbę, spoglądasz w lustro, pora wychodzić do pracy. Brzmi znajomo? To nic innego jak nasze...

Czytaj dalej →

Jak przeprowadzić audyt marketingowy?

PRZEZ Łukasz Chlebowski DNIA 17.05.2017
filtrnapost

Szczegółowa analiza otoczenia rynkowego to nieodzowny element funkcjonowania przedsiębiorstwa. Dokonuje się jej po to, aby zweryfikować dotychczasową skuteczność narzędzi marketingowych wykorzystywanych przez firmę i zaproponować ulepszenia mające na celu podniesienie jej efektywności. Oto kilka kwestii, o których powinieneś pamiętać, przeprowadzając audyt marketingowy.

Określ cel audytu

Aby przeprowadzić audyt marketingowy odpowiadający potrzebom organizacji, należy wcześniej...

Czytaj dalej →

Zadbaj o swój personal branding z LinkedIn

PRZEZ Natasza Perzak DNIA 10.05.2017
filtrnapost

Żyjemy w czasach, w których jesteśmy ze wszystkich stron zasypywani produktami. Producenci dążą do tego, aby jak najlepiej się zareklamować i zapewniają, że to właśnie ich usługi są najlepsze. Czy tego chcemy, czy nie, my też obecnie stajemy się swego rodzaju “produktem” na rynku pracy. I to właśnie nie kto inny jak my, musimy przekonać naszego przyszłego pracodawcę...

Czytaj dalej →

Zastrzeżenie logo – jak to zrobić?

PRZEZ Wojciech Olszewski DNIA 09.05.2017
filtrnapost

Proces zastrzeżenia logo odbywa się w Urzędzie Patentowym Rzeczpospolitej Polskiej. Oficjalnie nazywa się go zastrzeżeniem znaku słownego-graficznego. Można to zrobić osobiście lub drogą internetową na oficjalnej stronie Urzędu Patentowego: http://www.uprp.pl. Zastrzeżenie słowno-graficznego znaku towarowego chroni przede wszystkim jego wizualną część. Zabezpieczenie obejmuje również słowo, które mieści się w rejestrowanej szacie graficznej.

...

Czytaj dalej →

Gradienty wracają do łask? Nie, one nigdy ich nie straciły

PRZEZ Wojciech Olszewski DNIA 04.05.2017
filtrnapost

Zarówno duże, jak i małe agencje brandingowe rok temu przekrzykiwały się, że gradienty stały się niemodne już kilka lat temu. Mniej doświadczeni projektanci, rozglądając się za trendami, czytali tego typu artykuły i zaprzestawali korzystania z gradientów, co było błędem. Szukając formy przekazu, nie powinniśmy sugerować się krótkotrwałymi trendami i ślepo ufać zasłyszanym opiniom, ale dobierać ją do naszego...

Czytaj dalej →

Co to jest system identyfikacji wizualnej?

PRZEZ Wojciech Olszewski DNIA 02.05.2017
filtrnapost

System identyfikacji wizualnej tworzony jest w celu zachowania spójnego i efektywnego przekazu identyfikacji wizualnej marki, czyli wszystkich elementów wizualnych budujących jej rozpoznawalność. Zadaniem SIW jest wprowadzenie standardów dopasowanych do specyfiki marki w aspekcie wizualnym. Opracowane normy, zasady i instrukcje umożliwiają skuteczne budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Identyfikacja wizualna marki jest narzędziem umożliwiającym komunikację z otoczeniem zewnętrznym poprzez...

Czytaj dalej →

Ostatnio piszemy o:

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?