Zmiana logo – najciekawsze rebrandingi

PRZEZ Bartosz Hermann DNIA 21.03.2017
filtrnapost

Od ostatniego przeglądu rebrandingów niewiele marek znanych szerszemu gronu odbiorców przeprowadziło proces zmiany wizerunku. Jednak śledząc na bieżąco poczynania firm w tym zakresie, udało się wyselekcjonować pięć może nie spektakularnych, ale na swój sposób ciekawych przykładów modyfikacji elementów komunikacji marki.

Onet

Najświeższym rebrandingiem niniejszego zestawienia jest zmiana identyfikacji wizualnej portalu internetowego Onet, kontrolowanego przez...

Czytaj dalej →

Czym jest nazwa marki?

PRZEZ Ewelina Abramowicz DNIA 21.03.2017
filtrnapost

Nazwa marki to termin, z którym identyfikowana jest marka. Proces nadania nazwy marce określa się mianem „brand naming’u”. Naming jest jednym z najważniejszych elementów brandingu, ponieważ nazwa reprezentuje markę przez lata, kreuje konkretne skojarzenia z marką wśród jej odbiorców oraz wyróżnia markę na tle konkurencji. Siłę marki podkreśla nazwa spójna z logo, ponieważ pamięć językowa wzmocniona zostanie...

Czytaj dalej →

Czym jest marka firmy?

PRZEZ Wojciech Pasterski DNIA 14.03.2017
filtrnapost

Marka firmy jest bodźcem emocjonalnym, spontaniczną reakcją, pierwszym odczuciem w stosunku do produktu, usługi firmy, które reprezentowane są przez nazwę i logo firmy. Celem tworzenia marki jest identyfikacja i zróżnicowanie na tle konkurencyjnych produktów i usług. Marka firmy budowana jest zarówno przez osoby nią zarządzające, jak i konsumentów.

Podstawowe funkcje marki firmy to:

funkcja informacyjna — marka...

Czytaj dalej →

Co to jest logo?

PRZEZ Wojciech Olszewski DNIA 07.03.2017
filtrnapost

Logo firmowe jest znakiem, będącym podstawą do identyfikacji wizualnej firmy. Jego zadaniem jest podkreślenie indywidualności firmy i jednoczesne wyróżnienie jej wśród konkurentów. Logo jest pierwszym elementem, który przyciąga uwagę oraz reprezentuje wartości firmy, budując przy tym pożądany wizerunek, zaufanie oraz pozytywne postrzeganie firmy.

Do elementów logo należą:

logotyp – część typograficzna, sygnet – element graficzny,...

Czytaj dalej →

3 narzędzia przydatne w analizie konkurencji

PRZEZ Łukasz Chlebowski DNIA 03.03.2017
filtrnapost

Żadna firma nie działa w próżni. Każdy przedsiębiorca jest zmuszony do prowadzenia działalności w otoczeniu konkurencyjnym, co oznacza, że ma trzy możliwości. Może albo konkurentów zignorować, albo reagować na ich poczynania, albo samemu zaplanować dobrze przemyślaną strategię konkurowania, na którą będą zmuszeni zareagować inni.

Nie trzeba nikogo przekonywać, że najlepszym rozwiązaniem nie jest dryfowanie, lecz zdecydowane przejęcie...

Czytaj dalej →

Czym jest i jakie elementy zawiera księga znaku?

PRZEZ Wojciech Olszewski DNIA 01.03.2017
filtrnapost

Księga znaku to spis zasad i wytycznych dotyczących stworzonego logo bądź logotypu. Pomaga grafikom zaprezentować swój projekt i przekazać na jego temat dokładniejsze informacje. Tworzy się ją po to, aby wskazać klientowi drogę właściwego wykorzystania zaprojektowanego znaku graficznego oraz uściślić wszelkie kwestie, których klient lub osoby pracujące nad stworzeniem materiałów promocyjnych wykorzystujących znak mogą się nie domyślić.

Posiadanie...

Czytaj dalej →

Ostatnio piszemy o:

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?