Wartość obrazu w przekazie marketingowym

PRZEZ Wojciech Olszewski DNIA 09.08.2017
filtrnapost

Zakłada się, że ponad 3 na 5 osób to wzrokowcy. Z tego powodu to właśnie treści wizualne przyczyniają się w sposób automatyczny do zwiększenia zaangażowania. Natłok informacji, którymi jesteśmy bombardowani każdego dnia, powoduje, że proste komunikaty graficzne trafiają do naszej podświadomości szybciej, niż komunikaty tekstowe.

Znane nam chińskie przysłowie “Jeden obraz wart więcej niż tysiąc słów.” jest obecnie tak...

Czytaj dalej →

Znaczenie storytellingu w działaniach promocyjnych

PRZEZ Łukasz Chlebowski DNIA 03.08.2017
filtrnapost

Marki z sukcesem wykorzystują storytelling w swoich materiałach promocyjnych. Pod pojęciem sukcesu rozumiemy tworzenie szumu wokół brandu (tzw. marketing wirusowy), wzrost rozpoznawalności marki oraz poprawę jej wizerunku, a w niektórych przypadkach dopiero jego kreowanie.

Jak zacząć?

Aby stworzyć interesującą historię, trzeba najpierw dobrze poznać swoich klientów – doskonale sprawdza się w tym przypadku tworzenie...

Czytaj dalej →

„Jak Cię …czują, tak Cię piszą”, czyli o wykorzystaniu zmysłu węchu w brandingu.

PRZEZ Ewelina Abramowicz DNIA 25.07.2017
filtrnapost

Człowiek jest w stanie zapamiętać zapach nawet sprzed 50 lat, co dowodzi tezie, iż doświadczenia z wykorzystaniem zmysłu węchu najsilniej zapadają w pamięć. Badania nad wpływem bodźców zewnętrznych na zachowania nabywców zapoczątkowały rozwój brandingu sensorycznego skupiającego się na zastosowaniu impulsów dotykowych, zapachowych, dźwiękowych, wzrokowych oraz smakowych w budowaniu rozpoznawalności marek. Czy tzw. aromamarketing jest skuteczny? Przyjrzyjmy się temu...

Czytaj dalej →

Progresywne strony internetowe

PRZEZ Wojciech Olszewski DNIA 17.07.2017
filtrnapost

Użytkownicy smartfonów pokochali aplikacje mobilne. W 2016 roku, na całym świecie pobrano ich łącznie 90 miliardów, a na korzystaniu z nich spędzono w sumie 900 miliardów godzin. Wciąż jednak stworzenie aplikacji mobilnej jest bardzo kosztownie i nie każdy podmiot może sobie na to pozwolić. Czy istnieje zatem złoty środek pomiędzy drogą aplikacją mobilną, a nie do końca wygodną dla...

Czytaj dalej →

Rytuały jako narzędzie brandingowe

PRZEZ Ewelina Abramowicz DNIA 25.05.2017
filtrnapost

7:00 rano, słyszysz dźwięk budzika, wstajesz, przeciągasz się i kierujesz się do łazienki, aby odbyć poranną toaletę. Jesteś już prawie rozbudzony, ale jakby czegoś jeszcze brakowało — kawa! Przeglądasz newsy na swoim smartfonie, w międzyczasie przegryzając kanapkę z ulubionym serem. Już prawie 8:00! Chwytasz torbę, spoglądasz w lustro, pora wychodzić do pracy. Brzmi znajomo? To nic innego jak nasze...

Czytaj dalej →

Jak przeprowadzić audyt marketingowy?

PRZEZ Łukasz Chlebowski DNIA 17.05.2017
filtrnapost

Szczegółowa analiza otoczenia rynkowego to nieodzowny element funkcjonowania przedsiębiorstwa. Dokonuje się jej po to, aby zweryfikować dotychczasową skuteczność narzędzi marketingowych wykorzystywanych przez firmę i zaproponować ulepszenia mające na celu podniesienie jej efektywności. Oto kilka kwestii, o których powinieneś pamiętać, przeprowadzając audyt marketingowy.

Określ cel audytu

Aby przeprowadzić audyt marketingowy odpowiadający potrzebom organizacji, należy wcześniej...

Czytaj dalej →

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?