Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
Branding dla start-up’u
Prawie każdego dnia docierają do nas informacje o pomyśle na biznes, który ma zrewolucjonizować lub już zmienia świat. Co sprawia, że tylko niektóre start-upy zaistnieją na rynku i jaką rolę pełni w tym branding?
Start-up w odróżnieniu od zwykłego przedsiębiorstwa, którego głównym celem jest maksymalizacja zysku, to tymczasowa organizacja lub firma, której zamierzeniem jest poszukiwanie lub zweryfikowanie modelu biznesowego, aby w przyszłości przedsiębiorstwo rozwijało się i było rentowne. Kiedy model biznesowy start-upu zostanie sprecyzowany i proponowane przez niego rozwiązania lub produkty znajdują swoje miejsce na rynku, czas na branding — stworzenie marki oraz budowania jej rozpoznawalności i pożądanego wizerunku.
Od czego zacząć?
Pierwszym krokiem na drodze do profesjonalnej marki jest opracowanie jej strategii. Dla start-up’u jest to niezwykle ważny etap, ponieważ jako zarządzający młodą firmą, która dopiero poszukuje sprawdzonego sposobu na zarabianie pieniędzy, nie raz będziesz eksperymentował, a Twój biznes będzie podlegał ciągłym przemianom. Aby uniknąć niepowodzeń oraz sytuacji, w których Twój start-up mógłby zabrnąć w ślepy zaułek, warto opracować model, prezentujący spójny, wzajemnie powiązany zestaw kluczowych aspektów marki.
Niech Cię zobaczą
Prędzej czy później będziesz musiał nazwać to, czym się zajmujesz. Niezależnie czy jest to marka, produkt czy usługa stworzenie narzędzi językowych i wizualnych dla Twojego start-up’u to konieczność. Oryginalna nazwa, uzupełniający ją chwytliwy slogan oraz przykuwające uwagę logo, będą towarzyszyć Twojemu start-up’owi każdego dnia, co pozwoli łatwiej zapaść w pamięci Twoich potencjalnych klientów, przekładając się na większą popularność Twojego biznesu oraz wyniki sprzedaży.
Prezentuj się
Jako młody przedsiębiorca, próbujesz opowiedzieć o swoim pomyśle jak największej liczbie osób. Wystawiasz się na targach, występujesz na konferencjach i spotykasz się z inwestorami. Profesjonalnie przygotowana i korespondująca z marką identyfikacja wizualna — wizytówka, teczka czy prezentacja wpłyną na to, czy zostaniesz potraktowany jak poważny przedsiębiorca. Zaprojektowane z myślą o odbiorcach materiały promocyjne, takie jak foldery, ulotki i banery, pomogą Ci w jasny sposób zaprezentować swój pomysł i dotrzeć do szerszego grona zainteresowanych. Warto, prawda?
Inwestycja w profesjonalną markę sprawi, że Twój start-up będzie wiarygodny w oczach Twoich klientów oraz partnerów biznesowych, wyróżni się nie tylko na tle konkurentów, ale także na rynku i co najważniejsze zacznie się dynamicznie rozwijać.
Jeżeli zależy Ci, aby tworzony lub raczkujący start-up był spełnieniem Twoich zawodowych marzeń, to postaw pierwszy krok, korzystając z pakietu Branding na start, który przygotowaliśmy z myślą o początkujących przedsiębiorcach.
Przeczytaj również: Branding ukończony z wyróżnieniem oraz Tak efektywnie zlecisz branding swojej firmy.
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.
-
Rasclaus
-
Toroli
-
Kamykazzo