Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
Branding jak malowany. Jaki kolor wybrać dla marki?
Podczas gdy natura czaruje magią kolorów za oknem, największe marki świata kwitną paletą barw przez cały rok. Czerwień Coca-Coli, zieleń Starbucksa, błękit Twittera. Preferencje konsumentów w kontekście kolorów, ale i znaczenie jakie mają w kulturze, religiach świata i zwyczajach lokalnych, nie pozostawiają markom wyjścia: dobór koloru w brandingu i rebrandingu musi być precyzyjny i poprzedzony głęboką analizą grupy docelowej.
Najistotniejszą implikacją wyboru koloru przewodniego marki jest wywołanie emocjonalnej reakcji u klienta. To również pole do popisu dla firm i ich marek – obszar, w którym już na stracie mogą zdobyć przewagę konkurencyjną. Kolory z psychologicznego punktu widzenia bardzo oddziałują na nasze emocje i to one jako jeden z pierwszych bodźców wpływają na wizerunek i postrzeganie marki.
Optymistyczna, przyjacielska, ekscytująca, kreatywna, czy godna zaufania… Jak zatem chcesz, aby Twoja marka była postrzegana przez konsumentów? Dlaczego Facebook jest niebieski a CNN czerwone? Dlaczego w Ameryce 75% ołówków jest koloru żółtego? Wszystko zaczyna się u podłoża misji marki i przeznaczenia produktów lub usług jakie oferuje. Niebieski-silny, godny zaufania, jak samochody Volkswagena, żółty-optymistyczny, ciepły, jasno wpasowuje się w profil firmy DHL zajmującej się przewozem przesyłek i logistyką.
Jeśli nadal nie wiesz jaki kolor pasuje dla Twojego brandu, zachęcamy do przeanalizowania infografiki, która z pewnością ułatwi planowany proces brandingu / rebrandingu.
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.