Słodzę miodem

 

Identyfikacja wizualną

Stworzyliśmy pełną identyfikację wizualną, odpowiadającą na potrzeby klienta, jego charakter i specyfikę branży. W skład konceptu weszły następujące realizacje:

  • koperty
  • papier firmowy
  • notesy
  • wizytówki
  • teczki
  • ołówki i długopisy
  • grafiki dedykowane
  • etykiety
  • zawieszki

Social media

Zbudowaliśmy kompleksową strategię działań na Facebooku, a następnie rozpoczęliśmy działania, w których skład weszła konfiguracja, zarządzanie, kreacja grafik i contentu oraz optymalizacja kampanii reklamowych. Celem działań było budowanie świadomości i rozpoznawalności marki wśród potencjalnych klientów oraz kreowanie wizerunku marki Pasterscy jako producenta oryginalnych prezentów firmowych w postaci oryginalnie zapakowanych, naturalnych miodów polskiego pochodzenia.



 

Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?