Witaj na stronie BrandPRO
Do Twojej dyspozycji są ekspercka wiedza oraz profesjonalne rozwiązania nadające dynamiki i skuteczności procesom kreacji oraz promocji marki osobistej / firmy / produktu / usługi.
Prezentujemy i wdrażamy efektywne strategie i skuteczne narzędzia w obszarze brandingu oraz marketingu, pracujące na sukces klientów BrandPRO i marek na całym świecie. Zapraszamy do kontaktu i współpracy!
Kategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmy
Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
Co to jest architektura marki?
Architektura marki jest układem zależności pomiędzy marką główną a pozostałymi markami, submarkami, liniami ofertowymi lub produktami, do niej należącymi. Strukturę architektury marki określają potrzeby związane z zarządzaniem i komunikacją marki. Celem jest stworzenie modelu, który zapewni korzyści biznesowe firmie. Architektura marki wyznacza:
- korzyści wynikające z funkcjonowania marki głównej,
- korzyści związane z produktami należącymi do marki,
- stopień pozycjonowania produktów.
Architektura marki przedstawia różnorodność oferty marki, z którą spotyka się konsument, w momencie podejmowania decyzji o zakupie. Zarządzając architekturą marki, wyodrębnia się jej trzy główne modele architektury portfela marek:
Architektura marki monolityczna – marka główna reprezentuje marki, produkty lub oferty do niej należące. Marka główna buduje wizerunek całego portfela marek, które do niej należą, mimo iż poszczególne mogą być w inny sposób skategoryzowane.
Architektura marki parasolowa – marka główna oznaczona zostaje na wszystkich produktach lub usługach reprezentowanych przez firmę. Często produkty te posiadają podobne przeznaczenie. Produkty reprezentowane przez jedną markę, współtworzą silny wizerunek marki głównej.
Architektura marki rozproszonej – marka główna firmy działa niezależnie, podobnie jak inne marki produktów należących do firmy.
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.
-
Andrzej
-
Aga_ww