Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
Co to jest logo?
Logo firmowe jest znakiem, będącym podstawą do identyfikacji wizualnej firmy. Jego zadaniem jest podkreślenie indywidualności firmy i jednoczesne wyróżnienie jej wśród konkurentów. Logo jest pierwszym elementem, który przyciąga uwagę oraz reprezentuje wartości firmy, budując przy tym pożądany wizerunek, zaufanie oraz pozytywne postrzeganie firmy.
Do elementów logo należą:
- logotyp – część typograficzna,
- sygnet – element graficzny,
- tagline – slogan.
Przykładem może być logo marki “Nike”, w którym logotypem jest nazwa marki „Nike”, sygnetem charakterystyczny znak, a tagline to hasło „Just do it”. Logo może być reprezentowane przez jeden element lub składać się z ich kompozycji.

Przykład logo
Projektowanie logo wiąże się z podjęciem szeregu decyzji. Odpowiednia prezentacja elementów logo podkreśla, w sposób wizualny, tożsamość marki. Logotyp, poprzez odpowiedni font, kolor oraz kompozycję, może wywoływać pożądane emocje. Przykładowo, rodzaj fontu może podkreślać innowacyjność firmy lub jej przywiązanie do tradycji, kolory niosą ze sobą odczucia takie jak zaufanie (niebieski) czy radość (zielony). Uniwersalne logo jest znacznie praktyczniejsze, jeśli chodzi o zastosowanie. Dobre logo powinno efektownie wyglądać zarówno w wydaniu klasycznym tj. czarno-białym, jak i kolorowym. Oprócz kolorystyki, duży wpływ ma również jego kompozycja, kształt oraz geometria. Biorąc pod uwagę wykorzystanie logo, uwzględnia się także wymagania np. witryn sklepowych, wizytówek, kopert.
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć pełną ofertę na identyfikację wizualną lub zapoznaj się z nią poniżej.
-
Natu