Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
Czy Twoja strona na Facebooku jest dobrze skonfigurowana?
Prowadzisz profil swojej firmy na Facebooku? Świetnie! Pamiętaj, że poza regularnymi publikacjami powinieneś na bieżąco aktualizować swój profil. Facebook każdego miesiąca wprowadza nowe rozwiązania, które wspierają przedsiębiorców w budowie wizerunku ich marki oraz ułatwiają im nawiązywanie relacji z klientami.
Przedstawiamy 5 aktualizacji, które powinieneś wdrożyć, aby Twój profil prezentował się profesjonalnie i przyciągał nowych klientów.
1. Informacje kontaktowe
Jeśli prowadzisz firmę lokalną, kluczowe jest, aby na Facebooku widoczne były Twoje aktualne dane kontaktowe. W zakładce możesz uwzględnić adres, numer telefonu, stronę www, godziny otwarcia, czy też zakres cen.
2. Wezwij do działania
Wykorzystaj przycisk Call To Action, aby na skróty zaprowadzić fanów do miejsca, które chcesz, aby odwiedzili. W zależności od charakteru Twojego biznesu może być to zaproszenie do obejrzenia filmu promocyjnego, formularza rezerwacyjnego lub strony Kup teraz. Po utworzeniu przycisku możesz wyświetlić statystyki i monitorować liczbę osób, które kliknęły w Twój link.
3. Materiał video o Twojej firmie
Obecnie, najbardziej angażującą formą postu jest wideo. Wykorzystaj więc jego siłę i stwórz krótką prezentację swojej firmy, oferty bądź usługi. Twój film może wyświetlać się tuż pod informacjami kontaktowymi.
4. Pozwól fanom komunikować się z Twoją marką
Facebook to rewelacyjne narzędzie do komunikacji. Jego przewagą jest bezpośredniość i szybkość. Czy jesteś pewien, że Twoi fani mogą się z Tobą kontaktować poprzez prywatne wiadomości? Odwiedź zakładkę ustawienia i sprawdź, czy wyraziłeś na to zgodę.
5. Krótki adres URL
Nikt nie lubi długich i nieuporządkowanych linków. Nie dość, że nieestetycznie wyglądają to trudno je zapamiętać. Zadbaj o to, aby Twój link dobrze się prezentował, a sam adres wiązał się z Twoją marką i był łatwy do zapamiętania. To także duże ułatwienie jeśli planujesz zamieścić informację o Facebooku na identyfikacji wizualnej (folderach, ulotkach, roll-upach).
Po takiej aktualizacji masz pewność, że klienci znają podstawowe informacje o firmie, a przede wszystkim w łatwy sposób mogą się z Tobą skontaktować i skorzystać z oferty marki.
Jeśli nie masz pewności, czy Twoja strona na Facebooku jest dobrze skonfigurowana, skontaktuj się z nami i zamów audyt social media.
Przeczytaj również: Mózg a social media oraz Jak tworzyć posty, które wywołują interakcje?
Masz pomysł na biznes, chcesz wejść na rynek z nową marką? Zobacz naszą ofertę Branding na start i sprawdź, co zespół BrandPRO może dla Ciebie zrobić.
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.
-
Jacek
-
Olga Domagalska
-
-
Waldemar Waan
-
Olga Domagalska
-
Krzysiek
-
Olga Domagalska
-
-
-
-
Michał