Branding to kreowanie świadomości marki oraz budowanie pożądanego wizerunku w oczach konsumentów. Proces brandingu skutecznie podkreśla wartości i wyróżnia markę. Poprzez stosowanie odpowiednich narzędzi dostarcza spójny i łatwy w odbiorze przekaz dla grupy docelowej. Harmonia uzyskana w procesie brandingu buduje zaufanie i lojalność klientów. Silny brand wyróżnia się na tle konkurencji i pozwala efektywnie wykorzystać doświadczenie, wiedzę oraz umiejętności kadry pracowniczej.

Marka to esencja firmy w oczach klienta. Posiadanie silnej marki niesie ze sobą wiele korzyści, m.in:

  • większy zasięg oferty,
  • dobra reputacja firmy,
  • wyższe marże,
  • większa wartość firmy,
  • utrwalenie w pamięci klientów,
  • budowa pożądanego wizerunku.
  • Działania z zakresu brandingu obejmują proces tworzenia nowych marek wraz z całym pakietem im towarzyszącym tj. strategią marki, nazwą, sloganem i logo. Cały proces brandingu skupia się na potrzebach klienta i na korzyściach jakie niosą produkty lub usługi oferowane przez przedsiębiorstwo. Sprawny i profesjonalnie przeprowadzony branding sprawia, że marka przykuwa uwagę klientów, staje się rozpoznawalna i zyskuje ich zaufanie. W konsekwencji, proces sprzedaży staje się krótszy i skuteczniejszy, co przynosi firmie namacalne korzyści.

    Wojciech Pasterski

    Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.

    Więcej artykułów - Napisz do mnie

    LinkedIn



Otagowano słowami:
 

Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?