Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
Czym jest marka firmy?
Marka firmy jest bodźcem emocjonalnym, spontaniczną reakcją, pierwszym odczuciem w stosunku do produktu, usługi firmy, które reprezentowane są przez nazwę i logo firmy. Celem tworzenia marki jest identyfikacja i zróżnicowanie na tle konkurencyjnych produktów i usług. Marka firmy budowana jest zarówno przez osoby nią zarządzające, jak i konsumentów.
Podstawowe funkcje marki firmy to:
- funkcja informacyjna — marka bezpośrednio nawiązuje do działalności firmy poprzez komunikat zawarty w nazwie, logo lub pośrednio odwołując się do skojarzeń zbudowanych w świadomości odbiorców,
- funkcja promocyjna — marka wzbudzana zainteresowanie i mobilizuje do jej zakupu,
- funkcja gwarancyjna — marka składa obietnicę jakości, profesjonalizmu oraz reprezentowanych przez firmę wartości.
Marka tworzona jest poprzez połączenie elementów niematerialnych tj. postrzeganie oraz elementów materialnych tj. logo marki. Współdziałanie tych elementów powala marce na wyróżnienie się wśród konkurentów. Marka firmy komunikuje:
- jasno określone zobowiązanie marki — wartości, jakie dostarczana,
- kształtuje postrzeganie firmy — wszelkie skojarzenia z marką,
- tworzy osobowość — marka zyskuje osobowość, która wyróżnia ją na tle konkurencji.
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.
-
Magda N.