Newsletter
Kategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmy
Czym jest marka luksusowa?
Mianem marki luksusowej określa się tę markę, która oferuje produkty powszechnie uważane za luksusowe, zazwyczaj niedostępne dla przeciętnego konsumenta, przede wszystkim ze względów finansowych. Określenie marki jako luksusowej wynika nie tylko z samego dobra i jego wysokiej ceny – składa się na nie dodatkowo symbolika marki, wizerunek oraz sposób jej postrzegania przez odbiorców.
Marka, która zasługuje na miano luksusowej, cieszy się prestiżem i uznaniem. Co istotne, pozwala na kreację pewnego statusu społecznego osoby, która wchodzi w posiadanie dóbr spod jej nazwy. Często jednak nie sam produkt jest wartością samą w sobie, a producent i logo marki, pod którą znajduje się na rynku.
Do najbardziej luksusowych marek dziś zalicza się:
- Louis Vuitton
- Guci
- Prada
- Rolex
- Cartier
- Fendi
- Chanel
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.