Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
Esencja brandingu w krótkiej animacji
Kilkakrotnie opowiadaliśmy o tym, czym jest dla nas branding. Próbowaliśmy ugryźć to zagadnienie pod każdym kątem, patrzeć na nie z różnych perspektyw tak, aby nie pozostawiało wątpliwości. Na bieżąco śledzimy poczynania specjalistów i konkurencji, którzy na swój sposób określają branding. Oto perełka, którą ostatnio wpadła nam w oko i perfekcyjnie opisuje nasze podejście do kreacji marki.
Przyjemny film, zrealizowany przez specjalistę do spraw brandingu Davida Briera, który chciał opowiedzieć o swojej specjalizacji w przystępny, ale nowatorski sposób. Używając minimalistycznej animacji pokazuje, co jest w brandingu najważniejsze oraz kto i co decyduje o sukcesie największych marek.
O brandingu w różnych kontekstach więcej znajdziesz tutaj
A naszą tematyczną playlistę na YouTubie tutaj
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.