Kilkakrotnie opowiadaliśmy o tym, czym jest dla nas branding. Próbowaliśmy ugryźć to zagadnienie pod każdym kątem, patrzeć na nie z różnych perspektyw tak, aby nie pozostawiało wątpliwości. Na bieżąco śledzimy poczynania specjalistów i konkurencji, którzy na swój sposób określają branding. Oto perełka, którą ostatnio wpadła nam w oko i perfekcyjnie opisuje nasze podejście do kreacji marki.

Przyjemny film, zrealizowany przez specjalistę do spraw brandingu Davida Briera, który chciał opowiedzieć o swojej specjalizacji w przystępny, ale nowatorski sposób. Używając minimalistycznej animacji pokazuje, co jest w brandingu najważniejsze oraz kto i co decyduje o sukcesie największych marek.

O brandingu w różnych kontekstach więcej znajdziesz tutaj
A naszą tematyczną playlistę na YouTubie tutaj

Wojciech Pasterski

Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.

Więcej artykułów - Napisz do mnie

LinkedIn



Otagowano słowami:
 

Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?