
Profesjonalny film reklamowy jest obecnie w zasięgu każdej firmy. Inwestując w video wpisujesz się w kluczowy trend marketingowy i dajesz otoczeniu biznesowemu swojej firmy to, na co czeka. Firmy i indywidualni eksperci kręcą filmy od dawna, ale dopiero od kilku lat video marketing robi zawrotną karierę jako narzędzie promocji marki. Filmy przykuwają uwagę, przekazują komunikaty na wielu poziomach, zapadają w pamięć i są udostępniane chętniej, niż jakikolwiek inny rodzaj treści.
Jeżeli nie wypróbowałeś wideo marketingu w swoim biznesie, omijasz dużą szansę na zaprezentowanie firmy z najlepszej strony, w najlepszej formie. Według badań ok. 65% osób decyzyjnych w firmach korzysta z filmów do wspierania decyzji biznesowych. Warto dać im szansę na poznanie wyróżnika Twojej firmy, jej wartości, ludzi, usług oraz indywidualnego ducha. Wpływając silniejszym i bardziej efektywnym bodźcem niż tradycyjny folder czy e-mailing, zwiększasz swoją szansę na zwiększenie sprzedaży i rentowności zleceń.
obrazu nad innymi formami przekazu
wideo marketing jest najpopularniejszym
rodzajem promocji. Ciekawy, profesjonalnie
zrealizowany i pasujący do marki
film bardzo korzystnie wpływa
na wizerunek.
10 korzyści firmowego wideo
- Jest lubianą formą marketingu
- Przyciąga uwagę
- Bawi, uczy, inspiruje
- Szybko przekazuje informacje
- Jest polem do kreatywności
- Pozwala się łatwo wyróżnić
- Spaja stronę internetową
- Jest chętnie udostępniane
- Jest atrakcyjne dla wyszukiwarek
- Jest idealne dla marketingu mobilnego
Zobacz sam
Dzięki wideo marketingowi możesz osiągnąć różne cele biznesowe. Zapoznaj się z prezentowanymi poniżej rodzajami filmów i zastanów się, który mógłby w największym stopniu przyczynić się do szybkiej realizacji ambicji Twojej firmy. Przy każdym z nich umieściliśmy wybrany przykład produkcji własnych oraz inspirujących wideo . Jesteśmy do Twojej dyspozycji w zakresie wyboru najlepszego rozwiązania.
![]() PREZENTACJA FIRMY2-3 minutowa forma interesującego i angażującego przedstawienia Twojej firmy. Pozycjonuje ją rynkowo wyróżniając od konkurentów, prezentuje wyjątkowość oferty oraz w atrakcyjny sposób wyjaśnia dlaczego klienci wybierają właśnie tę firmę. |
![]() FILM WIZERUNKOWYSkupia się na odpowiedzi na dwa pytania: dlaczego firma robi to, co robi oraz jak to robi? Kadry, spójnie z muzyką i głosem, komunikują wartości oraz podejście ludzi współtworzących firmę. Dobry film wizerunkowy pozwala klientom poczuć “tętno” firmy. |
![]() RELACJA Z WYDARZENIAW życiu firmy to właśnie chwile często decydują o pozytywnych, dynamicznych zmianach w postawach jej klientów, partnerów biznesowych i pracowników. Warto zadbać, by te chwile zostały zapamiętane na dłużej bo stanowią unikatowy element budowania wizerunku firmy i jej marki. |
![]() REKRUTACJAPodchodząc do rekrutacji w nowoczesny sposób – kręcąc film rekrutacyjny, Twoja firma wysyła jasny i jednoznaczny sygnał do potencjalnych pracowników – jesteśmy na czasie i zależy nam na znalezieniu odpowiedniej osoby. |
![]() STUDIUM PRZYPADKUOpowiada historię sukcesu zaangażowania Twojej firmy w konkretny projekt. Taki materiał pozwala potencjalnym klientom zobaczyć jak podmioty, które współpracowały z Twoją firmą wcześniej korzystały na jej usługach. |
![]() WYPOWIEDŹGdy nagrywasz to, co jeszcze wczoraj opisałbyś w artykule, sprawiasz, że Twój materiał bardziej angażuje odbiorcę. To także świetny sposób na dystrybucję komunikatu marketingowego poprzez social media. |
![]() ANIMACJEKorzystając z animacji dajesz sobie większe pole do popisu. Dowolny aspekt działalności firmy możesz przedstawić niemal bez ograniczeń, które często nie pozwalają rozwinąć skrzydeł naszej wyobraźni. Tutaj możesz więcej, dlatego z niecierpliwością czekamy na inspiracje. |
![]() FILM REKLAMOWYJeśli chcesz pokazać wartości jakie niosą Twoje usługi, odwołać się do emocji i pozwolić widzowi wczuć się w korzyści jakie może osiągnąć ze współpracy, postaw na film reklamowy. Odpowiednio dobrane kadry połączone z muzyką poruszą widzów i zbliżą do Twojej marki. |
![]() PROJEKTY SPECJALNEWylistowaliśmy tylko część z szerokiego spectrum rodzajów filmów odpowiadających na potrzeby firm usług profesjonalnych. Wideo jest elastycznym medium, więc jeśli tylko potrafisz sobie coś wyobrazić, prawdopodobnie możemy zrobić na tej podstawie film dla Twojej firmy. |
Na koszt produkcji wideo firmowego i jego spodziewane efekty marketingowe wpływają 3 podstawowe czynniki:
1. Czas
Im więcej czasu zostanie poświęcone na opracowanie scenariusza, wybór lokalizacji, przygotowanie produkcji, nagrania czy montaż, tym lepszy będzie efekt. Dodając do zespołu kolejnych specjalistów zwiększamy budżet czasowy, ale też bezpośrednio wpływamy na zwiększenie potencjału filmu.
2. Talent
Do udziału w produkcji filmu dla Twojej firmy mogą zostać zaangażowani statyści, amatorscy aktorzy lub profesjonalni aktorzy teatralni, bądź filmowi. Skala ich talentu wyznacza skalę końcowego budżetu i jest jednym z ważniejszych czynników jakości i sukcesu tworzonego wideo.
3. Narzędzia
Można zrobić film za pośrednictwem telefonu komórkowego. Ale można również wykorzystać nowoczesną kamerę, wysokiej klasy oświetlenie i zaawansowane programy do postprodukcji. Narzędzia i obsługujący je specjaliści wpływają na budżet robiąc widoczną różnicę.
W BrandPRO do dyspozycji masz zasoby, które pomogą Tobie wejść na wyższy poziom marketingu, dzięki produkcji filmu wideo skupionego na wyróżnikach firmy i odpowiedziach na pytania najczęściej pojawiające się w głowach klientów. Wszędzie tam, gdzie tego potrzebujesz: na stronie, blogu czy w mediach społecznościowych, będziesz miał do dyspozycji narzędzie pokazujące firmę w ciekawy, wyróżniający sposób.
Happy end od kuchni
Niezależnie od tego jaki rodzaj filmu chcesz zaprezentować w otoczeniu biznesowym Twojej firmy, potrzebujesz konkretnych zasobów, by zrobić to dobrze i efektywnie. Współpracując z BrandPRO jesteś prowadzony przez kolejne etapy produkcji wideo. Od Ciebie zależy czy chcesz się zaangażować osobiście, czy tylko doglądać efektów.
- Scenariusz
- Rozrysowanie kadrów
- Koncepcja artystyczna
- Filmowanie
- Edycja i postprodukcja
- Publikacja

PAKIET | miniPRO | optiPRO | maxiPRO | |
Produkcja wideo | Informacje | |||
Wywiad rozpoznawczy | Zebranie ogólnych założeń video | ✓ | ✓ | ✓ |
Koncepcja | Opracowanie koncepcji | ✓ | ✓ | ✓ |
Nagranie | Realizacja wideo | ✓ | ✓ | ✓ |
Montaż | Obróbka nagrania | ✓ | ✓ | ✓ |
Postprodukcja | Wykorzystanie grafik/motion design/timelapse | ✓ | ✓ | ✓ |
Ścieżka dźwiękowa | Dobranie muzyki | ✓ | ✓ | ✓ |
Scenografia | Znalezienie/Przygotowanie lokalizacji | ✓ | ✓ | |
Koncepcja | Opracowanie koncepcji | ✓ | ✓ | |
Scenariusz | Napisanie scenariusza | ✓ | ✓ | |
Scenografia | Znalezienie/przygotowanie lokalizacji | ✓ | ✓ | |
Org. dni zdjęciowych | Całkowita opieka nad produkcją | ✓ | ✓ | |
Statyści | Wynajęcie statystów | ✓ | ||
Lektor | Wynajęcie lektora | ✓ | ||
Trening | Jak zachować się przed kamerą | ✓ | ||
Czas realizacji | 7 dni | 9 dni | 12 dni | |
Cena (netto) |
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
w sprawie stworzenia
filmu reklamowego.
