



Green Solutions
Analizy internetowe
Przeprowadziliśmy analizy internetowe, które pomogły nam zidentyfikować popyt na usługi ogrodnicze w Internecie oraz sprawdzić pod jakimi nazwami są one poszukiwane przez klientów. Na tej podstawie zaprojektowaliśmy strukturę zakładek na stronie i przygotowaliśmy publikacje.
Strona internetowa i szkolenie z jej obsługi
Stworzyliśmy spełniającą wszystkie wymagania klienta nowoczesną stronę internetową, która jednocześnie jest intuicyjna i prosta w obsłudze. Następnie przeprowadziliśmy szkolenie z jej administracji.
Pisanie tekstów
Przygotowaliśmy publikacje do działu “Porady” odpowiadające na realne zapotrzebowanie na rynku oraz oparte o zasady SEO copywritingu w celu jak najlepszego indeksowania strony w wyszukiwarkach.
Promocja
Kolejnym zadaniem było zwiększenie widoczność i rozpoznawalność marki. Aby to osiągnąć, podjęliśmy działania mające wpływ na lepsze pozycjonowanie się strony w wyszukiwarce np. dodanie firmy do Google Map.
Zarządzanie wizerunkiem
Opracowaliśmy strategię wizerunkową, której głównymi elementami były kreowanie oraz czuwanie nad wizerunkiem marki. Zadbaliśmy o dodanie wizytówki Green Solutions do katalogów firm, aby umożliwić klientom wystawianie opinii na temat usług świadczonych przez markę. Zatroszczyliśmy się o odpowiednią prezentacje wizerunku – wykonaliśmy sesję zdjęciową z udziałem osób tworzących firmę, która uzupełnia publikowane artykuły.