Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
Hashtag hashtagowi nierówny
Media społecznościowe to dżungla, która rządzi się swoimi prawami. Aby się nie zgubić i swobodnie po niej poruszać, trzeba opanować kilka zasad umożliwiających szybką orientację w terenie.
W erze mediów społecznościowych hashtagi to broń obosieczna. Użyta w odpowiedni sposób może przyczynić się do zwycięstwa, lecz gdy znajdzie się w niewprawnych rękach może doprowadzić do klęski.
Do czego służą hashtagi?
- Pomagają grupować posty o tej samej tematyce w przestrzeni wirtualnej, co umożliwia użytkownikom serwisów społecznościowych szybkie odnajdywanie tematów, dyskusji, zdjęć, filmów, którymi są zainteresowani.
- Prowokują dyskusję w czasie rzeczywistym przy okazji wydarzeń sportowych, politycznych, itp.
- Promują fanpage’e – budują grupę odbiorców angażując ich w dyskusje wokół marki lub produktu.
Aby uniknąć społecznościowego #fauxpas, warto przyjrzeć się poniższej infografice.
Krnąbrny Twitter, czyli jak go wychować i mieć z niego korzyści.
Zobacz jak BrandPRO żongluje hashtagami.
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.