Media społecznościowe to dżungla, która rządzi się swoimi prawami. Aby się nie zgubić i swobodnie po niej poruszać, trzeba opanować kilka zasad umożliwiających szybką orientację w terenie.

W erze mediów społecznościowych hashtagi to broń obosieczna. Użyta w odpowiedni sposób może przyczynić się do zwycięstwa, lecz gdy znajdzie się w niewprawnych rękach może doprowadzić do klęski.

Do czego służą hashtagi?

  • Pomagają grupować posty o tej samej tematyce w przestrzeni wirtualnej, co umożliwia użytkownikom serwisów społecznościowych szybkie odnajdywanie tematów, dyskusji, zdjęć, filmów, którymi są zainteresowani.
  • Prowokują dyskusję w czasie rzeczywistym przy okazji wydarzeń sportowych, politycznych, itp.
  • Promują fanpage’e – budują grupę odbiorców angażując ich w dyskusje wokół marki lub produktu.

Aby uniknąć społecznościowego #fauxpas, warto przyjrzeć się poniższej infografice.

hash

Krnąbrny Twitter, czyli jak go wychować i mieć z niego korzyści.

Zobacz jak BrandPRO żongluje hashtagami.

Wojciech Pasterski

Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.

Więcej artykułów - Napisz do mnie

LinkedIn



Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?