Media społecznościowe to dżungla, która rządzi się swoimi prawami. Aby się nie zgubić i swobodnie po niej poruszać, trzeba opanować kilka zasad umożliwiających szybką orientację w terenie.

W erze mediów społecznościowych hashtagi to broń obosieczna. Użyta w odpowiedni sposób może przyczynić się do zwycięstwa, lecz gdy znajdzie się w niewprawnych rękach może doprowadzić do klęski.

Do czego służą hashtagi?

  • Pomagają grupować posty o tej samej tematyce w przestrzeni wirtualnej, co umożliwia użytkownikom serwisów społecznościowych szybkie odnajdywanie tematów, dyskusji, zdjęć, filmów, którymi są zainteresowani.
  • Prowokują dyskusję w czasie rzeczywistym przy okazji wydarzeń sportowych, politycznych, itp.
  • Promują fanpage’e – budują grupę odbiorców angażując ich w dyskusje wokół marki lub produktu.

Aby uniknąć społecznościowego #fauxpas, warto przyjrzeć się poniższej infografice.

hash

Krnąbrny Twitter, czyli jak go wychować i mieć z niego korzyści.

Zobacz jak BrandPRO żongluje hashtagami.

Bartosz Hermann

Twardo stąpający po ziemi absolwent Zarządzania marketingowego i Psychologii w zarządzaniu. W BrandPRO zajmuje się analizami marketingowymi – wyciąga wnioski oraz sugeruje właściwą drogę rozwoju biznesu w Internecie. Patrząc na dane z różnych perspektyw, zwraca uwagę na najmniejsze detale i przekazuje klientowi rzetelne, oparte na badaniach, rekomendacje dla działalności jego firmy i marki. Perfekcjonista, którego umiejętności obserwacji i analitycznego myślenia doskonale korespondują z wymogami pracy w obszarze analiz rynkowych.

Więcej artykułów



Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?