



Life Architect
Strategia marki
Wartości marki Life Architect są bliskie naszym wartościom, dlatego stworzenie modelu tej marki było dla nas interesującym zadaniem. Chcąc wyjść na przeciwko wykazanej w analizie rynku potrzebie łatwego dostępu do szkoleń z zakresu rozwoju osobistego, stworzyliśmy koncepcję: szkoleń, warsztatów i platformy szkoleniowej online oraz wyjazdów rozwojowych i flagowego produktu – Life Architect Box. Wykorzystując wiedzę z zakresu psychologii i neurolingwistyki, konsultowaliśmy kwestie SEO copywritingu tekstów przeznaczonych na stronę internetową i newsletter Life Architect.
Strona internetowa
Stworzyliśmy intuicyjną i nowoczesną stronę internetowa z platformą szkoleń online oraz modułem zakupu materiałów video i Life Architect Box..
Identyfikacja wizualna
Przygotowaliśmy kompletną identyfikację wizualną oraz dedykowane grafiki, który są wykorzystywane na stronie internetowej, mediach społecznościowych oraz materiałach szkoleniowych.
Social media
Opracowaliśmy liczne działania w social media, kładące szczególny nacisk na obustronną komunikację, a przede wszystkim pozyskiwanie informacji zwrotnej z rynku.
Promocja
Położyliśmy nacisk na pozycjonowanie marki Life Architect w wyszukiwarkach internetowych oraz przygotowaliśmy newsletter i reklamy AdWords.