Life Architect

 

Strategia marki

Wartości marki Life Architect są bliskie naszym wartościom, dlatego stworzenie modelu tej marki było dla nas interesującym zadaniem. Chcąc wyjść na przeciwko wykazanej w analizie rynku potrzebie łatwego dostępu do szkoleń z zakresu rozwoju osobistego, stworzyliśmy koncepcję: szkoleń, warsztatów i platformy szkoleniowej online oraz wyjazdów rozwojowych i flagowego produktu – Life Architect Box. Wykorzystując wiedzę z zakresu psychologii i neurolingwistyki, konsultowaliśmy kwestie SEO copywritingu tekstów przeznaczonych na stronę internetową i newsletter Life Architect.

Strona internetowa

Stworzyliśmy intuicyjną i nowoczesną stronę internetowa z platformą szkoleń online oraz modułem zakupu materiałów video i Life Architect Box..

Identyfikacja wizualna

Przygotowaliśmy kompletną identyfikację wizualną oraz dedykowane grafiki, który są wykorzystywane na stronie internetowej, mediach społecznościowych oraz materiałach szkoleniowych.

Social media

Opracowaliśmy liczne działania w social media, kładące szczególny nacisk na obustronną komunikację, a przede wszystkim pozyskiwanie informacji zwrotnej z rynku.

Promocja

Położyliśmy nacisk na pozycjonowanie marki Life Architect w wyszukiwarkach internetowych oraz przygotowaliśmy newsletter i reklamy AdWords.



 

Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?