Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
Jak korzystać z Instagram Stories?
W sierpniu br. Instagram wprowadził nową funkcję Stories, stwarzając tym samym sporą konkurencję dla aplikacji Snapchat. Na swoim Story możemy publikować zdjęcia i krótkie filmy, które znikają po 24 godzinach. Dzięki temu mamy możliwość na bieżąco informować, co się u nas dzieje, bez spamowania na swoim profilu.
Od tego czasu pracownicy serwisu regularnie pracują nad udoskonaleniem Stories i systematycznie wdrażają szereg nowych usprawnień – tylko w listopadzie pojawiły się już cztery funkcjonalności. Nie da się ukryć, że Instagram przywiązuje dużą wagę do potrzeb użytkowników, ponieważ większość z tych aktualizacji wynika bezpośrednio z obserwacji ich aktywności. Sprawdź, jak nie pogubić się w nowych opcjach?
Oznaczanie na zdjęciach
Pierwsza z nich, to możliwość oznaczania profili na zdjęciach dodawanych na Story, poprzez użycie „@” i wybranego nicku. Oznacza to, że obecnie bezpośrednio po kliknięciu można przenieść się na dany profil, tak jak ma to miejsce w przypadku standardowych zdjęć na Instagramie. Ta funkcjonalność daje nowe możliwości np. w kontekście influencer marketingu oraz współpracy użytkowników z markami.
Boomerang – krótkie filmy
Druga opcja to wprowadzenie do Stories jednej z aplikacji należących do Instagrama, a mianowicie Boomeranga. Dzięki niej użytkownicy serwisu mogą tworzyć krótkie filmy, przypominające gify. Powstają one z 10 zdjęć, które następnie zostają zapętlone i są odtwarzane w przód i w tył. Wystarczy pod przyciskiem do robienia zdjęć/ filmików na Story przesunąć w prawo na ikonę Boomeranga. Jest to spore ułatwienie i ukłon w stronę Instagramerów, którzy nie muszą już w tym celu używać dwóch osobnych programów.
Więcej nowinek na temat Instagrama i jego wykorzystania w biznesie oraz życiu prywatnym znajdziecie na naszym blogu fotografiamobilna.pl
Live video – wideo tu i teraz
W obecnych czasach istnieje silna potrzeba śledzenia wszystkiego w czasie rzeczywistym. Po sukcesie takich aplikacji, jak Periscope, czy Meerkat, Instagram również postawił na wideo na żywo. Aplikacja pozwala nam transmitować wideo do godziny czasu, a nasi znajomi mogą dostawać powiadomienia o jej rozpoczęciu. Opcje są identyczne jak u konkurencji – podczas transmisji można komentować oraz lajkować dane wydarzenia lub zupełnie wyłączyć interakcje. Po zakończeniu relacji, wideo nie jest zapisywane.
Znikające zdjęcia w prywatnych wiadomościach
Kolejna aktualizacja jest zaczerpnięta bezpośrednio ze Snapchata. Umożliwia ona prywatne wysyłanie obserwującym nas osobom zdjęć i filmów, które znikają ze skrzynki zaraz po obejrzeniu. Co istotne, użytkownik dostaje informację jeśli ktoś otworzył je ponownie lub zrobił screenshota. Została też uaktualniona ikona wiadomości – obecnie jest to papierowy samolocik. Zdjęcie prywatne wysyła się w taki sam sposób jak na Story, z tą różnicą, że po naciśnięciu strzałki mamy teraz do wyboru wszystkie osoby, które obserwujemy oraz utworzone grupy. Możemy też wysyłać tę samą treść jednocześnie do kilku osób.
Nie można zarzucić Instagramowi tego, że nie idzie z duchem czasu. Jednak wiele osób wypomina serwisowi brak oryginalności we wprowadzonych zmianach. Zwolennicy natomiast uważają, że Instagram wykorzystuje te opcje lepiej od innych aplikacji. A czy Wy korzystacie już tylko ze Stories, czy ciągle króluje dla Was Snapchat?
Chcesz, aby Twoja marka zaistniała w mediach społecznościowych, ale nie wiesz jak to osiągnąć? Sprawdź, co zespół BrandPRO może dla Ciebie zrobić.
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.
-
Natalia
-
Jakub
-
Mania
-
Andrzej
-
Marta
-
Marek
-
Angelika
-
Arek