Grywalizacja to wdrażanie mechanizmów znanych z gier do czynności wykonywanych w życiu codziennym. Narzędzia zarezerwowane wcześniej dla gier mogą mieć zastosowanie między innymi w edukacji, marketingu produktu, budowaniu lojalności konsumentów, czy też w miejscu pracy. Grywalizacja wykorzystuje ludzką skłonność do wciągania się w czynności, które sprawiają satysfakcję, i w ten sposób buduje pożądane zaangażowanie.

Artykuł ekspertów BrandPRO napisany dla:
Czytaj dalej na Biznes.pl

Bartosz Hermann

Twardo stąpający po ziemi absolwent Zarządzania marketingowego i Psychologii w zarządzaniu. W BrandPRO zajmuje się analizami marketingowymi – wyciąga wnioski oraz sugeruje właściwą drogę rozwoju biznesu w Internecie. Patrząc na dane z różnych perspektyw, zwraca uwagę na najmniejsze detale i przekazuje klientowi rzetelne, oparte na badaniach, rekomendacje dla działalności jego firmy i marki. Perfekcjonista, którego umiejętności obserwacji i analitycznego myślenia doskonale korespondują z wymogami pracy w obszarze analiz rynkowych.

Więcej artykułów



Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?