Media społecznościowe w służbie prawnikom? Oczywiście, szczególnie gdy chodzi o budowę marki, kontakt z klientem, kreację eksperckiego wizerunku. Coraz częściej jednak, prawnicy wykorzystują Facebooka, Instagrama, Twittera jako źródło pozyskania dowodów w prowadzonych sprawach.

Jak wskazuje J.Kosiński w artykule “Informatyka śledcza w mediach społecznościowych”1, źródło dowodu może stanowić zarówno newsfeed użytkownika, jak i jego aktywność w komentarzach czy na facebookowym czacie. Kalifornijska kancelaria Dishon & Block opublikowała infografikę prezentującą kazusy, w których strony sporu odwoływały się do aktywności danego użytkownika w mediach społecznościowych.

Po jej lekturze trudno nie zgodzić się z wnioskiem autorów materiału : “Today’s divorcing couples need to be aware of just how much social networking can affect their divorce proceedings.”



Zastanawiasz się jak wykorzystać media społecznościowe w swojej kancelarii?
Skontaktuj się z naszym ekspertem!

Szymon Laszewicz,
Strategy Manager BrandPRO
@ szymon.laszewicz@brandpro.pl
Tel: 505 401 565

1 – Przegląd Prawa Technologii Informacyjnych. ICT Law Review, nr 2/2013, s. 4-9.

Szymon Laszewicz

E-marketingowiec patrzący na rzeczywistość analitycznym i strategicznym okiem. Wyciąga z internetu maksimum informacji o rynku, klientach, trendach, marce i jej konkurencji, by na tej podstawie budować strategie i plany promocji w internecie. Entuzjasta mediów społecznościowych motywujący klientów do ich wykorzystywania w celu optymalizacji procesów w firmie. Specjalizuje się również w zagadnieniach prawnych związanych z marketingiem i reklamą.

Więcej artykułów - Napisz do mnie

TwitterLinkedIn



Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?