Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
Jak pozyskać dowód z mediów społecznościowych. Kazusy z USA [INFOGRAFIKA]
Media społecznościowe w służbie prawnikom? Oczywiście, szczególnie gdy chodzi o budowę marki, kontakt z klientem, kreację eksperckiego wizerunku. Coraz częściej jednak, prawnicy wykorzystują Facebooka, Instagrama, Twittera jako źródło pozyskania dowodów w prowadzonych sprawach.
Jak wskazuje J.Kosiński w artykule “Informatyka śledcza w mediach społecznościowych”1, źródło dowodu może stanowić zarówno newsfeed użytkownika, jak i jego aktywność w komentarzach czy na facebookowym czacie. Kalifornijska kancelaria Dishon & Block opublikowała infografikę prezentującą kazusy, w których strony sporu odwoływały się do aktywności danego użytkownika w mediach społecznościowych.
Po jej lekturze trudno nie zgodzić się z wnioskiem autorów materiału : “Today’s divorcing couples need to be aware of just how much social networking can affect their divorce proceedings.”
Zastanawiasz się jak wykorzystać media społecznościowe w swojej kancelarii?
Skontaktuj się z naszym ekspertem!
Szymon Laszewicz,
Strategy Manager BrandPRO
@ szymon.laszewicz@brandpro.pl
Tel: 505 401 565
1 – Przegląd Prawa Technologii Informacyjnych. ICT Law Review, nr 2/2013, s. 4-9.
Podobne wpisy:

Szymon Laszewicz
E-marketingowiec patrzący na rzeczywistość analitycznym i strategicznym okiem. Wyciąga z internetu maksimum informacji o rynku, klientach, trendach, marce i jej konkurencji, by na tej podstawie budować strategie i plany promocji w internecie. Entuzjasta mediów społecznościowych motywujący klientów do ich wykorzystywania w celu optymalizacji procesów w firmie. Specjalizuje się również w zagadnieniach prawnych związanych z marketingiem i reklamą.