Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
Kilka sposobów na branded content
Jak pracować nad wizerunkiem marki? Jak wyróżnić się na tle konkurencji? Jak promować swoją markę w sposób nowoczesny i interesujący? Warto przyjrzeć się różnym rodzajom branded contentu (treści brandowanych) i znaleźć dla swojej marki taki, który przyniesie najwięcej wymiernych korzyści dla jej wizerunku.
Wszechobecność komunikatów reklamowych sprawia, że przyciągnięcie uwagi to nie lada wyzwanie. Potrzebne są nowe formaty przekazu treści, które sprawią, że zaangażujemy odbiorców i zachęcimy ich do dialogu z marką. Koncepcja i przekaz branded contentu to alternatywa dla tradycyjnej reklamy, silnie eksponującej logo i produkty marki, na którą odbiorcy są już uodpornieni.
Stworzyliśmy listę najciekawszych form branded contentu. Sprawdź, które najbardziej przyciągają uwagę i pasują do promocji wizerunku Twojej marki.
1. Tekst z marką w tle
Artykuły tematyczne, wpisy na blogu, raporty branżowe, magazyny typu custom publishing, czyli wszelkie treści pisane, które nie epatując ofertą marki pracują na jej wizerunek. Ostatnio na topie jest storytelling (pisaliśmy o tym tutaj), poprzez opowiadanie historii z życia wziętych, prezentuje to, czym zajmuje się marka. Microsoft Stories to świetny przykład.
2. Advertorial
Reklamę prasową w formie artykułów sponsorowanych znajdziemy już w każdym periodyku. Zainteresowanie czytelnika tematem i nie odstraszenie go reklamą to zadanie trudne, ale wykonalne. Tak robi to tygodnik POLITYKA.
3. Tematyczne kanały video
Video content pełni takie same funkcje, jak tekst promocyjny, ale dzięki bardziej przystępnej formie, dociera do większej liczby odbiorców i ma dużo większe szanse na zostanie viralem.
Castorama zdecydowała się na cykl filmów na YT „#Wiemy, co pomysłowe”.
4. Film pod flagą marki
Spektakularna produkcja wideo, czyli ‘The Hire’ nakręcone przez BMW to chyba najlepszy przykład tzw. originated content.
5. Reklama nie-reklama
Jak pokazać swoją ofertę, aby niewielu zauważyło, że to reklama? Wie to marka Wren, która nakręciła jeden z najgłośniej komentowanych virali ubiegłego roku – „First Kiss”.
6. Branded documentary
Film dokumentalny, często poruszający kwestie społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), może zrobić dużo dobrego dla wizerunku marki lub jej transparentności (pisaliśmy
o tym tutaj). Włoski producent kawy marka Illy przyczyniła się do powstania dokumentu
o ekologicznej plantacji kawy na Kostaryce.
7. Gry tematyczne i aplikacje dedykowane
Mają one na celu zachęcenie do aktywnego uczestnictwa na tzw. “drugim ekranie”, czyli smartphonie czy tablecie. Podczas oglądania meczu możliwe jest stworzenie własnej drużyny i komentowanie tego, co dzieje się w danej chwili na boisku. Można też promować wejście na rynek nowego produktu, tak jak zrobił to Volkswagen tworząc grę „Real Racing”.
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.
-
Marcin Niewęgłowski
-
Izabela Muzyka
-
Marcin Niewęgłowski
-
-
Strategiczny Stefan
-
Dionizy