Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
Kreowanie marki i otaczającej ją społeczności. Przydatna [INFOGRAFIKA]
Budujesz swoją markę od podstaw? A może zastanawiasz się nad zmianą już istniejącej? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pomogą Tobie zarówno w procesie brandingu jak i rebrandingu przy wykorzystaniu tego, co masz już w swoich zasobach.
Istnieje wiele korzyści wynikających z budowania społeczności wokół własnej marki. Dobra, aktywna społeczność tworzy i zwiększa zarówno kapitał, jak i wartość marki. Budowanie społeczności wokół firmy wymaga profesjonalnego i przemyślanego podejścia, nie tylko w kwestii tworzenia adekwatnych treści lub wchodzenia w interakcję z użytkownikami. Bycie strategiem w budowaniu wspólnoty wokół swojego brandu, szczególnie świeżo powstałego, wymaga określenia celów i konsekwentnego kładzenia nacisku na ich realizację.
Infografika stworzona przez Mackweb Solutions przedstawia o czym należy pamiętać przy tworzeniu marki będącej paliwem społeczności.
Przede wszystkim: Skup się na działaniach, a nie na narzędziach.
- Zdefiniuj swoją ideę, cel biznesowy, grupę docelową.
- Zgrany team to podstawa. Stwórz pełen pasji i gotowy do poświęceń zespół, utrzymuj z nim dobre stosunki.
- Podziel ogólne cele swojej strategii na bardziej szczegółowe (co, kiedy, jak).
- Pogłębiaj wiedzę na temat branży i śledź trendy. Poznawaj nowych ludzi, kreuj możliwości przypadkowych odkryć i szczęśliwych trafów.
- Dziel się swoimi wartościami, ale korzystaj również z doświadczenia innych.
- Monitoruj, mierz i analizuj.
- Nie poddawaj się, ucz się na błędach swoich i konkurencji.
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.