Twitterku mój kochany – nie rozczaruj dzisiaj mamy. Ten kto zajmuje się social media na co dzień, wie jakiej frustracji może czasami dostarczyć obsługa narzędzia, jakim jest Twitter. Miała być popularność i miały być igrzyska. Ale wciąż jest wielka… głusza. Na profilach wielu przedstawicieli usług profesjonalnych po prostu nic się nie dzieje. A wystarczyłoby trochę dopieścić treści, które zamieszczają.

Jak wygenerować ruch na profilu i pozyskać upragnione retweety?

Przepis na masowe klikanie w przycisk “retweet” – bardzo proszę – w kilku słowach i pięknej infografice.

Przede wszystkim pamiętaj o optymalnej długości wpisu. Twój tweet powinien mieć – od 70 do 100 znaków. Nie mniej, nie więcej.

Należy również zawrzeć link i adekwatny Hashtag – to zwiększa prawdopodobieństwo uzyskania większej ilości retweetów.

Jeśli w akcie desperacji zaapaleowałeś do ludzi “proszę o retweety” to wiedz, że jesteś na dobrej drodze… I nie chodzi o eksperyment poziomu empatii Twojej grupy docelowej, a raczej udowodnioną 51% skuteczność takiego zabiegu w procesie starania się o retweety.

Więcej kwiatków znajdziesz w poniższej infografice z Pinteresta:


Hashtag hashtagowi nierówny

Bartosz Hermann

Twardo stąpający po ziemi absolwent Zarządzania marketingowego i Psychologii w zarządzaniu. W BrandPRO zajmuje się analizami marketingowymi – wyciąga wnioski oraz sugeruje właściwą drogę rozwoju biznesu w Internecie. Patrząc na dane z różnych perspektyw, zwraca uwagę na najmniejsze detale i przekazuje klientowi rzetelne, oparte na badaniach, rekomendacje dla działalności jego firmy i marki. Perfekcjonista, którego umiejętności obserwacji i analitycznego myślenia doskonale korespondują z wymogami pracy w obszarze analiz rynkowych.

Więcej artykułów



Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?