Twitterku mój kochany – nie rozczaruj dzisiaj mamy. Ten kto zajmuje się social media na co dzień, wie jakiej frustracji może czasami dostarczyć obsługa narzędzia, jakim jest Twitter. Miała być popularność i miały być igrzyska. Ale wciąż jest wielka… głusza. Na profilach wielu przedstawicieli usług profesjonalnych po prostu nic się nie dzieje. A wystarczyłoby trochę dopieścić treści, które zamieszczają.

Jak wygenerować ruch na profilu i pozyskać upragnione retweety?

Przepis na masowe klikanie w przycisk “retweet” – bardzo proszę – w kilku słowach i pięknej infografice.

Przede wszystkim pamiętaj o optymalnej długości wpisu. Twój tweet powinien mieć – od 70 do 100 znaków. Nie mniej, nie więcej.

Należy również zawrzeć link i adekwatny Hashtag – to zwiększa prawdopodobieństwo uzyskania większej ilości retweetów.

Jeśli w akcie desperacji zaapaleowałeś do ludzi “proszę o retweety” to wiedz, że jesteś na dobrej drodze… I nie chodzi o eksperyment poziomu empatii Twojej grupy docelowej, a raczej udowodnioną 51% skuteczność takiego zabiegu w procesie starania się o retweety.

Więcej kwiatków znajdziesz w poniższej infografice z Pinteresta:


Hashtag hashtagowi nierówny

Wojciech Pasterski

Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.

Więcej artykułów - Napisz do mnie

LinkedIn



Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?