Witaj na stronie BrandPRO
Do Twojej dyspozycji są ekspercka wiedza oraz profesjonalne rozwiązania nadające dynamiki i skuteczności procesom kreacji oraz promocji marki osobistej / firmy / produktu / usługi.
Prezentujemy i wdrażamy efektywne strategie i skuteczne narzędzia w obszarze brandingu oraz marketingu, pracujące na sukces klientów BrandPRO i marek na całym świecie. Zapraszamy do kontaktu i współpracy!
Kategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmy
Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
Księga identyfikacji wizualnej – co to?
Księga identyfikacji wizualnej jest dokumentem, który standaryzuje identyfikację wizualną marki. Określa wytyczne stosowania wybranych elementów marki, w celu tworzenia jednorodnego wizerunku podczas komunikacji z klientami oraz partnerami biznesowymi.
Księgi identyfikacji wizualnej występują w wersjach podstawowych, skupiających się na elementach zasadniczych oraz w formach rozbudowanych, uzupełnionych informacjami wspomagającymi standaryzację. Podstawą każdej księgi identyfikacji wizualnej jest zbiór wytycznych dotyczących: nazwy, logo, typografii, palety kolorów oraz elementów graficznych. W brand booku zazwyczaj najwięcej miejsca poświęca się logo i logotypowi marki. Księga określając graficzne interpretacje budowy logo i logotypu nie tylko gwarantuje spójność firmy, ale także buduje możliwości ochronne. Zawartość księgi znaku często wzbogaca się informacjami dotyczącymi misji firmy, które uwzględnione zostają w procesie standaryzacji. W brand bookach pojawić się mogą zakazy i nakazy, które pomagają uniknąć błędów przy pozycjonowaniu marki. Prezentują one przykłady poprawnego i błędnego zastosowania logo oraz ukierunkowują styl contentu i sloganów reklamowych.
Zasady, które określa księga identyfikacji wizualnej powinny być w miarę sztywne, aby zagwarantować utrzymanie stylistycznej spójności. Mimo to, zalecana jest odrobina elastyczności, która umożliwi dozę kreatywności. Opracowywaniem księgi identyfikacji wizualnej zajmują się agencje marketingowe, a dokładniej specjaliści od brandingu, w których w skład wchodzą wykwalifikowani graficy. Zaleca się, aby księgę identyfikacji wizualnej tworzyć wraz z projektem logo.
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć pełną ofertę na identyfikację wizualną lub zapoznaj się z nią poniżej.