Logo dla marki
Oferta na opracowanie wyróżniającego logo

Wyróżniający znak graficzny to najczęściej pierwsza rzecz, którą widzi przyszły klient Twojej firmy. W ciągu kilku sekund logo wpływa wieloaspektowo na wysoki poziom zainteresowania, zaufania i podziwu, jakim za chwilę obdarzy ofertę. Gdy za znakiem graficznym kryją się zarówno bogate znaczenie, jak i zrozumiały przekaz, Twoja firma zyskuje „małą wielką” przewagę, owocującą sprzedażą oraz zyskami.

Twoja firma mając dobre logo, czy logotyp będzie:

  • postrzegana jako bardziej wiarygodna
  • w prosty sposób odróżniana od konkurencji
  • szybko docierać do szerokiej grupy odbiorców
  • zapamiętywana przez klientów w pozytywnym świetle
  • budować długotrwałe zaufanie i przywiązanie do marki

„Logo i branding są tak ważne! W wielkiej części świata, ludzie nie potrafią czytać po francusku czy angielsku ale są świetni w zapamiętywaniu znaków”

― Karl Lagerfeld

Jakie logo wybierasz? Emblemat, znak, glif, postać, inicjał, logotyp a może monogram?

Kierunki kreacji logo

PREZENTACJA CELU FIRMY

Logo powinno eksponować unikalne cele firmy poprzez odpowiednio dobrane metafory, kolory, fonty i kształty, które w połączeniu dostarczają odbiorcy najważniejsze informacje na temat działalności. Pozwalają zidentyfikować się z obietnicą marki i kierunkami rozwoju firmy.

WIERNOŚĆ ZASADOM PROJEKTOWANIA

Elementy graficzne i typografia bywają zestawione w najbardziej fantazyjne sposoby. Bardzo dobre logo, poza wizualną błyskotliwością powinno być, przede wszystkim, zaprojektowane w ścisłej zgodzie z arkanami geometrii, w tym tzw. podziału harmonicznego. Dzięki temu skuteczniej niesie określony przekaz.


PRAKTYCZNOŚĆ W ZASTOSOWANIU

Logo jest głównym składnikiem ogólnej, wizualnej tożsamości marki, prezentując jej kluczowe wartości i nienamacalne benefity. Robi to niezwykle skutecznie, pojawiając się niemal wszędzie tam gdzie reprezentanci marki: w siedzibach firmy, na stronie internetowej, na wizytówkach, i innych materiałach promocyjnych.

SKUTECZNOŚĆ PRZEKAZU

Dobrze zaprojektowane logo klienci rozpoznają i lubią od pierwszego spojrzenia, Wraz ze zrozumieniem przekazu rośnie zaufanie do marki, co znajduje swoje przełożenie w rosnącej liczbie transakcji sprzedaży. Skuteczne logo zostawia swoje pozytywne odbicie również na zasięgu i pozytywnym wizerunku marki.

Jak podchodzimy do tworzenia logo?

Dobre logo wg BrandPRO

  • oddaje charakter branży i segmentu rynku

  • jest ponadczasowe

  • wyróżnia się na tle konkurencji

  • łatwe do odtworzenia w pamięci odbiorców

  • stosuje maksymalnie 2 rodzaje fontów i 4 kolory

  • reprezentuje wartości stojące za biznesem

  • jest wyraźne w różnych wariantach kolorów i rozmiarów

Logo identyfikuje – bierze swój sens z korzyści jakie symbolizuje. Przykuwa uwagę, powoduje zainteresowanie, budzi pożądanie i skłania do działania, ale co najistotniejsze – przenosi wszystkie pozytywne skojarzenia na firmę
Wybrane realizacje logo
KREACJA LOGO cennik miniPRO optiPRO maxiPRO
Unikatowyny znak graficzny
Liczba propozycji 6 8 10
Paleta kolorystyczna
Księga znaku
Weryfikacja patentowa
Czas realizacji 7 dni 9 dni 12 dni
Cena (netto)
Zapytaj o cenę
Zapytaj o cenę
Zapytaj o cenę

Porozmawiaj z naszym
ekspertem ds. logo
i otrzymaj ofertę dostosowaną
do Twoich potrzeb.
Wojciech Pasterski
+48 505 445 955
wojciech.pasterski
Formularz kontaktowy



 

Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?