
Wyróżniający znak graficzny to najczęściej pierwsza rzecz, którą widzi przyszły klient Twojej firmy. W ciągu kilku sekund logo wpływa wieloaspektowo na wysoki poziom zainteresowania, zaufania i podziwu, jakim za chwilę obdarzy ofertę. Gdy za znakiem graficznym kryją się zarówno bogate znaczenie, jak i zrozumiały przekaz, Twoja firma zyskuje „małą wielką” przewagę, owocującą sprzedażą oraz zyskami.
- postrzegana jako bardziej wiarygodna
- w prosty sposób odróżniana od konkurencji
- szybko docierać do szerokiej grupy odbiorców
- zapamiętywana przez klientów w pozytywnym świetle
- budować długotrwałe zaufanie i przywiązanie do marki
„Logo i branding są tak ważne! W wielkiej części świata, ludzie nie potrafią czytać po francusku czy angielsku ale są świetni w zapamiętywaniu znaków”
― Karl Lagerfeld
PREZENTACJA CELU FIRMY
Logo powinno eksponować unikalne cele firmy poprzez odpowiednio dobrane metafory, kolory, fonty i kształty, które w połączeniu dostarczają odbiorcy najważniejsze informacje na temat działalności. Pozwalają zidentyfikować się z obietnicą marki i kierunkami rozwoju firmy.

Elementy graficzne i typografia bywają zestawione w najbardziej fantazyjne sposoby. Bardzo dobre logo, poza wizualną błyskotliwością powinno być, przede wszystkim, zaprojektowane w ścisłej zgodzie z arkanami geometrii, w tym tzw. podziału harmonicznego. Dzięki temu skuteczniej niesie określony przekaz.
PRAKTYCZNOŚĆ W ZASTOSOWANIU
Logo jest głównym składnikiem ogólnej, wizualnej tożsamości marki, prezentując jej kluczowe wartości i nienamacalne benefity. Robi to niezwykle skutecznie, pojawiając się niemal wszędzie tam gdzie reprezentanci marki: w siedzibach firmy, na stronie internetowej, na wizytówkach, i innych materiałach promocyjnych.

Dobrze zaprojektowane logo klienci rozpoznają i lubią od pierwszego spojrzenia, Wraz ze zrozumieniem przekazu rośnie zaufanie do marki, co znajduje swoje przełożenie w rosnącej liczbie transakcji sprzedaży. Skuteczne logo zostawia swoje pozytywne odbicie również na zasięgu i pozytywnym wizerunku marki.
-
oddaje charakter branży i segmentu rynku
-
jest ponadczasowe
-
wyróżnia się na tle konkurencji
-
łatwe do odtworzenia w pamięci odbiorców
-
stosuje maksymalnie 2 rodzaje fontów i 4 kolory
-
reprezentuje wartości stojące za biznesem
-
jest wyraźne w różnych wariantach kolorów i rozmiarów
KREACJA LOGO cennik | miniPRO | optiPRO | maxiPRO | |
Unikatowyny znak graficzny | ✓ | ✓ | ✓ | |
Liczba propozycji | 6 | 8 | 10 | |
Paleta kolorystyczna | ✓ | ✓ | ✓ | |
Księga znaku | ✓ | ✓ | ||
Weryfikacja patentowa | ✓ | |||
Czas realizacji | 7 dni | 9 dni | 12 dni | |
Cena (netto) |
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
Zapytaj o cenę
|
ekspertem ds. logo
i otrzymaj ofertę dostosowaną
do Twoich potrzeb.
