Słysząc określenie marka luksusowa, pierwsze co przychodzi nam na myśl to luksusowe ubrania, samochody, jachty czy biżuteria. Wydawałoby się, że przemysł spożywczy nie jest bogaty w marki luksusowe, ale biorąc pod uwagę czynnik cenowy, a także wizerunek jaki budują marki, może również i tam znaleźć odrobinę luksusu. Dobrym przykładem jest marka lodów Häagen-Dazs, o nazwie której pisaliśmy tutaj.

Lody Häagen-Dazs ponad trzykrotnie przewyższają ceną najpopularniejsze marki na rynku, kreując w ten sposób wizerunek marki luksusowej. Oczywiście, jeśli zaufać opiniom konsumentom, za tak wysoką ceną stoi również wyjątkowy smak i dobra jakość składników. Co jeszcze sprawia, że lody są rozpoznawalne na całym świecie? Z pewnością kampanie reklamowe, a w nich jeden z najsłynniejszych aktorów Hollywood – Bradley Cooper.

Gwiazdę popularnej komedii Kac Vegas można było zobaczyć w spocie reklamowym w 2013 roku. U jego boku wystąpiła modelka Jana Perez.

 

 

Reklama spodobała się widzom, dlatego w 2015 roku marka Häagen-Dazs postanowiła ponownie zaprosić aktora do współpracy. Podobnie jak 2 lata wcześniej, towarzyszyła mu ta sama modelka.

 

Wojciech Pasterski

Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.

Więcej artykułów - Napisz do mnie

LinkedIn



Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?