Odpowiednie przeprowadzenie procesu kreacji marki ma wpływ nie tylko na jej założone postrzeganie przez grupę docelową, ale również decyduje o sentymencie i skojarzeniach rodzących się w umysłach odbiorców.

Świadomość jej wpływu na odbiór produktu czy usługi sprawia, że dzisiejsi przedsiębiorcy coraz więcej uwagi poświęcają stworzeniu przemyślanej i spójnej marki. Brak tej świadomości może doprowadzić do sytuacji, w której nieskuteczna już marka, którą dotknął ząb czasu, stanie przed koniecznością odświeżenia lub całkowitej zmiany wizerunku. Często to gra o być albo nie być marki na rynku.

Artykuł ekspertów BrandPRO napisany dla:
Czytaj dalej na Biznes.pl

Wojciech Pasterski

Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.

Więcej artykułów - Napisz do mnie

LinkedIn

autor postu blog BrandPRO

Kliknij tutaj, aby zobaczyć pełną ofertę na strategię lub zapoznaj się z nią poniżej.



Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?