Witaj na stronie BrandPRO
Do Twojej dyspozycji są ekspercka wiedza oraz profesjonalne rozwiązania nadające dynamiki i skuteczności procesom kreacji oraz promocji marki osobistej / firmy / produktu / usługi.
Prezentujemy i wdrażamy efektywne strategie i skuteczne narzędzia w obszarze brandingu oraz marketingu, pracujące na sukces klientów BrandPRO i marek na całym świecie. Zapraszamy do kontaktu i współpracy!
Kategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmy
Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
Na czym polega rozpoznawalność marki
Rozpoznawalność marki to stopień w jakim konsument jest w stanie poprawnie zidentyfikować konkretny produkt lub usługę na podstawie efektów wizualnych takich jak: logo, opakowanie, slogan, czy elementy kampanii reklamowej, niekoniecznie mając w danym momencie styczność z jego nazwą.
Aby zbudować rozpoznawalność marki, firmy często podejmują liczne współprace z innymi organizacjami. Jest to szczególnie częste i polecane w przypadku młodych marek, bądź tych, które w ostatnim czasie niezbyt dobrze prosperują na rynku. Dzięki wzajemnej promocji, zwiększa się szansa na dotarcie do nowych grup odbiorców.
Ponadto, elementem bez którego rozpoznawalność marki nie ma racji bytu, jest wielopłaszczyznowa reklama. Aby marka skutecznie zapadła w pamięci konsumenta, warto zainwestować w oryginalną kampanię reklamową. Nie jest to jednak zabieg jednorazowy. Żeby utrzymać rozpoznawalność, należy podążać ścieżką przemyślanej strategii marketingowej. Marka o wysokim stopniu rozpoznawalności jest w stanie osiągnąć stabilną i mocną pozycję wśród konkurentów. Bardziej rozpoznawalna marka, jest w stanie uzyskać większą sprzedaż produktów i usług niż konkurenci, nawet jeśli pod względem jakości są one porównywalne.
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.
-
Przemek