Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
Najlepsze slogany reklamowe
Dobry slogan powinien podkreślać cechy charakterystyczne oferty Twojej marki. To drugie po logo narzędzie, które wprowadza klienta w świat tego, co robisz. Do Ciebie należy wybór czy wykorzystasz slogan do informowania, przekonywania czy wzbudzania ciekawości.
Pierwszym krokiem na drodze do utworzenia wyjątkowego sloganu reklamowego jest podjęcie decyzji związanej z jego celem. Co ma osiągać? Jakiej reakcji oczekujesz od osoby, która będzie miała okazję go poznać?
Pamiętaj, że slogan zwykle będzie pokazywany razem z logo – a więc jedno i drugie powinno tworzyć spójną całość. Slogan reklamowy powinien uzupełniać nazwę firmy, dodając do niej brakujące elementy.
Jeśli nazwa firmy jest typowo kreatywna i w żaden sposób nie wyjaśnia istoty usługi, warto pomyśleć o krótkim i czysto informacyjnym haśle. Jeśli nazwa mówi o charakterze usługi, wtedy slogan reklamowy może pełnić funkcję bardziej sprzedażową – wskazując na przewagę konkurencyjną firmy lub wzbudzając zainteresowanie potencjalnych klientów.
Slogany reklamowe powinny trafnie opisywać markę, którą tworzysz. Zwróć uwagę na kluczowe wartości, które chcesz przekazywać odbiorcom. Pomyśl, w jaki sposób slogan będzie odnosić się do misji i wizji Twojej firmy.
Najlepsze slogany (jak na przykład słynne „Just do it.”) pozostają w głowach klientów na długi czas. Pytanie brzmi, czy Twój potencjalny klient zakocha się w nim od pierwszego wejrzenia – w końcu chodzi o to, aby slogan reklamowy przyciągnął jego uwagę. Powinien być więc krótki, błyskotliwy oraz kreatywny.
Poniżej jedne z najlepszych sloganów reklamowych znanych firm. Zwróć uwagę na ich formę i relację, jaką tworzą z nazwą firmy.
—
—
—
—
—
—
—
—
—
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć pełną ofertę na strategię lub zapoznaj się z nią poniżej.
-
anka