Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
Narzędzia ułatwiające pracę w social media
Media społecznościowe pochłaniają ogromną ilość naszego czasu. Zdarza się Wam, że chcąc sprawdzić tylko jedną informację, jeden mały wpis, kolejna godzina znika gdzieś w wirtualnej czasoprzestrzeni? Sytuacja ta spotyka nie tylko prywatnych użytkowników, ale również osoby odpowiedzialne za prowadzenie firmowych kont w social media, dla których każda minuta jest na wagę złota. Jak zatem zapanować nad wszystkimi profilami i zaoszczędzić cenny czas?
Wiele firm chcąc ułatwić życie Social Media Managerom proponuje różnorodne narzędzia, dzięki którym zarządzanie kilkoma markami w wielu kanałach staje się prostsze i mniej czasochłonne. Jesteście ciekawi jakie to narzędzia? Przedstawiamy 5 social mediowych „ułatwiaczy” pracy:
HootSuite – mądra sowa od zarządzania
To jedno z najbardziej popularnych narzędzi do zarządzania sieciami społecznościowymi. Jego główną zaletą jest możliwość podpięcia profilu prywatnego, stron oraz grup ze wszystkich najważniejszych portali, między innymi Facebooka, Twittera, Google+ czy LinkedIn. Wszystko zlokalizowane jest w jednym miejscu, dzięki czemu w kilka minut można prześledzić działania zarówno na swojej stronie, jak i innych społecznościach. HootSuite to nie tylko śledzenie treści, ale również ich planowanie. Możesz dokładnie zaplanować, o której godzinie i w jakim portalu dany wpis ma się pojawić. Co więcej, HootSuite może go opublikować w czasie największej aktywności Twoich fanów. Narzędzie umożliwia także analizowanie działań. Skraca linki, i tak jak goo.gl, na ich podstawie generuje statystki kliknięć i wyświetleń. Z programu korzystają potężne marki, między innymi Sony Music, Pepsico, czy Virgin.
Compfight – licencja na dobre zdjęcia
Szata graficzna w mediach społecznościowych odgrywa niebagatelną rolę. Aby odbiorca skusił się do przeczytania wpisu, często trzeba przekonać go atrakcyjnym zdjęciem. Gdzie ich szukać i jak nie naruszyć praw autorskich? Oprócz płatnych banków zdjęć, jak iStock czy Fotolia, warto sięgnąć po darmowe obrazy z licencją na wykorzystanie. Compfight to wyszukiwarka, dzięki której odnajdziemy ciekawe i bezpłatne zdjęcia z licencją Creative Commons, pozwalającą na dzielenie się twórczością z innymi.
Social Media Image Maker – grafika na miarę social media
Skoro wiemy, gdzie szukać zdjęć pozostaje kwestia ich dopasowania. Każdy z portali posługuje się inną rozdzielczością, co wymaga od nas zmiany rozmiaru każdego z nich. Z pomocą przychodzi aplikacja Social Media Image Maker, która umożliwia dostosowywanie grafik i zdjęć na różne potrzeby serwisów społecznościowych, np. cover photo, zdjęcia udostępniane w postach, zdjęcia aplikacji. Gdy obraz odpowiednio dopasujemy, mamy możliwość jego edycji poprzez nałożenie jednego z filtrów, poprawienie ostrości czy też kontrastu. Po obróbce, zdjęcie możemy bezpośrednio udostępnić w wybranym przez nas serwisie albo zachować na dysku.
Text Overlay – na straży reklamy
Stworzyłeś świetną reklamę z wyróżniającą grafiką, a Facebook ją odrzucił? Prawdopodobnie jest na niej zbyt duża ilość tekstu. Facebook wymaga, aby na grafikach reklamowych znajdowało się nie więcej niż 20% tekstu. Aby sprawdzić, czy grafika spełnia te wymagania, użyj łatwego w obsłudze narzędzia Text Overlay. Zaznaczasz miejsca, w których znajduje się tekst, a Facebook zlicza, ile procent zajmuje on w stosunku do całej powierzchni grafiki.
Piktochart – pomocnik przy obrazowaniu danych
Jeżeli Twoja firma publikuje raporty, w których znajduje się wiele danych liczbowych, warto skorzystać z Piktochart. Z pomocą tego narzędzia w kilku krokach stworzysz przyjazną infografikę, na której w przejrzysty i czytelny sposób przedstawisz najważniejsze dane. Dobrze wykonana infografika ma często viralowy zasięg, dzięki któremu o Twoim raporcie zrobi się głośno.
Przedstawione narzędzia to tylko niewielka część spośród tych, które dostępne są w sieci. Warto śledzić i testować najnowsze propozycje, ponieważ praca z nimi jest przyjemniejsza i o wiele szybsza. W dodatku większość z nich jest całkowicie darmowa.
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.