Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
Off-Mode – case study
Z nowopowstałym gaming housem Off-Mode mieliśmy przyjemność pracować w trzecim kwartale 2016 roku. W tym czasie dla marki Off-Mode stworzyliśmy ofertę reklamową oraz zrealizowaliśmy jej wysłanie w postaci mailingu do zespołów e-sportowych z wszystkich kontynentów. Obserwując statystyki pokusiłem się o podsumowanie skuteczności dotychczasowych kroków, które pozwoliły na stworzenie atrakcyjnej oferty i jej skuteczne przedstawienie.
Czas start!
Gaming house Off-Mode zgłosił się do nas z prośbą o pomoc w stworzeniu oferty reklamowej w formie elektronicznej oraz wysłanie jej za pomocą mailingu. Po przeprowadzeniu branżowego researchu otrzymaliśmy listę cech, które musi spełniać oferta, która kierowana będzie do bardzo wąskiego grona odbiorców – zespołów e-sportowych. Co to oznacza w praktyce? Członkowie zespołów są osobami, które spędzają sporo czasu online i to nie tylko podczas rozgrywki z innymi graczami. Są bardzo obyci z technologią, szukają kompleksowych, gotowych rozwiązań i konkretnych komunikatów. W tej społeczności komunikat “najlepszy gaming house w Polsce” by nie przeszedł. E-gamerzy potrzebują konkretów.
Dobra oferta to oferta skrojona na miarę potrzeb
W stworzonej ofercie reklamowej postawiliśmy więc na solidne dane. Wyróżniliśmy sprzęt łącznie z kontrastem, czasem odpowiedzi i jasnością monitorów, modelem foteli przy stanowiskach, a także liczne udogodnienia dla graczy, takie jak wyposażenie chillout roomu, kuchni, czy dokładny opis wydajności łącza internetowego. Cała oferta została dostosowana do identyfikacji wizualnej marki. Pamiętając o tym, że dla naszych odbiorców bardzo istotne jest szybkie pozyskiwanie wszelkich informacji, stworzony plik w formacie PDF rozbudowaliśmy między innymi o klikalne linki. Dzięki temu z poziomu oferty, po kliknięciu można przenieść się na odpowiednią podstronę marki Off-Mode.
Dystrybucja ma znaczenie
Drugą częścią naszej pracy nad elementami sprzedażowymi poznańskiego gaming house’u było przygotowanie mailingu. Złożyło się na to nie tylko wykonanie layoutu wiadomości, ale również stworzenie treści i zaplanowanie czasu wysyłki maili. Ta była wykonywana w trzech etapach. Umożliwiło to dystrybucję wiadomości użytkownikom ze wszystkich kontynentów w najlepszych okresach otwieralności tego typu maili. W ten sposób wyniki otwieralności maili oraz klikalności w linki były znacznie lepsze, niż w przypadku średniej w branży gamingowej.
Powyższe wyniki pokazują, że warto sprawdzać grupę docelową jeszcze przed przystąpieniem do makietowania, czy planowania. W konsekwencji zyskuje się pewność, że wszystkie komunikaty (w formie słów i grafiki) dopasowane są do odbiorców w taki sposób, w jaki chcą i najbardziej lubią je odczytywać, a skuteczność przeprowadzonych działań jest naturalną koleją rzeczy.
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć pełną ofertę na identyfikację wizualną lub zapoznaj się z nią poniżej.
-
Jeremi
-
Maciek
-
Rafix