



OFF-MODE Gaming House
Przygotowanie oferty w wersji elektronicznej
Współpracę z OFF-MODE Gaming House zaczęliśmy od przygotowania oferty w wersji elektronicznej. Za główne kolory obraliśmy czarny oraz czerwony, aby współgrały one z identyfikacją wizualną marki.
W ofercie skupiliśmy się na wyróżnieniu parametrów, które są bardzo istotne dla gamerów. Dokładnie opisaliśmy oferowany sprzęt elektroniczny, krzesła do grania, wydajność łącza internetowego, a także wyposażenie chillout roomu, czy kuchni. Ofertę zaopatrzyliśmy w klikalne linki, które szybko pozwalały przenieść się na stronę marki.
Przygotowanie i dystrybucja mailingu
Kolejnym krokiem było przygotowanie szablonu e-maila oraz treści do umieszczenia i wysłania wiadomości pocztą elektroniczną do profesjonalnych drużyn e-sportowych na całym świecie. Zadbaliśmy o to, aby były one wysłane w godzinach zapewniających najwyższy procent otwieralności dla danego kontynentu, osiągając wynik 52,2%. Dla porównania wiadomości z tej samej branży otwiera jedynie 8,9% ludzi.