OFF-MODE Gaming House

 

Przygotowanie oferty w wersji elektronicznej

Współpracę z OFF-MODE Gaming House zaczęliśmy od przygotowania oferty w wersji elektronicznej. Za główne kolory obraliśmy czarny oraz czerwony, aby współgrały one z identyfikacją wizualną marki.

W ofercie skupiliśmy się na wyróżnieniu parametrów, które są bardzo istotne dla gamerów. Dokładnie opisaliśmy oferowany sprzęt elektroniczny, krzesła do grania, wydajność łącza internetowego, a także wyposażenie chillout roomu, czy kuchni. Ofertę zaopatrzyliśmy w klikalne linki, które szybko pozwalały przenieść się na stronę marki.

Przygotowanie i dystrybucja mailingu

Kolejnym krokiem było przygotowanie szablonu e-maila oraz treści do umieszczenia i wysłania wiadomości pocztą elektroniczną do profesjonalnych drużyn e-sportowych na całym świecie. Zadbaliśmy o to, aby były one wysłane w godzinach zapewniających najwyższy procent otwieralności dla danego kontynentu, osiągając wynik 52,2%. Dla porównania wiadomości z tej samej branży otwiera jedynie 8,9% ludzi.



 

Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?