Zoptymalizowana strona to lepsza pozycja w wyszukiwarkach, powracający użytkownicy, naturalny ruch z mediów społecznościowych oraz wygodne i szybkie korzystanie z witryny zarówno na komputerach, jak i tabletach czy smartfonach. Ciągłe ulepszanie strony internetowej jest jednym z kluczowych procesów nie tylko w trakcie prac nad stworzeniem serwisu, ale również później, kiedy śledzimy zachowanie robotów wyszukiwarek czy sprawdzamy zmiany w API (interfejsie programistycznym aplikacji) usług, które na stronie wykorzystujemy.

Przygotowaliśmy dla Was garść podstawowych porad na stworzenie zoptymalizowanej strony internetowej:

  • korzystanie z meta-tagów oraz nagłówków (h1 do h6),
  • stosowanie tekstów alternatywnych dla grafik,
  • używanie odpowiednich nazw plików mediów (grafik, filmów, PDFów),
  • integracja z social media,
  • wykorzystywanie tagów Open Graph (użyteczne na Facebooku),
  • wykorzystywanie pamięci podręcznej przeglądarki
  • kompresja danych.

Więcej ciekawych porad, które bierzemy pod uwagę w procesie tworzenia stron internetowych znajdziecie na poniższej infografice.

anatomy-optimized-web-page-infographic

Wojciech Pasterski

Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.

Więcej artykułów - Napisz do mnie

LinkedIn



Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?