Tworzenie poprawnych tekstów, przyciągających odbiorców, zoptymalizowanych pod kątem SEO oraz pasujących do Twojej marki, to nie lada wyzwanie. Aby pisać teksty atrakcyjne pod każdym względem i nie tracić czasu na przygotowanie materiałów, które nie przyniosą Twojej marce korzyści, zacznij korzystać z proponowanych narzędzi.

1.Google Alerts

Ustaw alert na wybrany temat i regularnie otrzymuj maile z najnowszymi materiałami. Subskrybując dane zagadnienie, będziesz zawsze na bieżąco z tym, co dzieje się w branży. Stworzysz teksty omawiające kwestie, które są na czasie, a z drugiej strony unikniesz powielenia już wyeksploatowanych tematów.

pisanie tekstów

2. BuzzSumo

Jeśli chcesz upewnić się, że przygotowywana przez Ciebie treść ma potencjał — czy temat znalazł odbiorców i jest udostępniany w mediach społecznościowych, oraz kto jest autorem danej treści, wypróbuj BuzzSumo. Serwis przydany jest również do poszukiwania inspiracji lub monitorowania contentu konkurencji.

pisanie tekstów

3. Keyword Tool

Narzędzie proponujące frazy kluczowe dla danego zagadnienia. Sprawdź, jakie key words wykorzystać w swoim tekście, aby budować jego potencjał SEO. Używając słów kluczowych, zwiększasz szanse na to, że osoby poszukujące informacji na dany temat, trafią na Twój tekst w wynikach wyszukiwania.

pisanie tekstów

4. Słownik i poradnia językowa PWN

Pisanie tekstów użytkowych w języku ojczystym dla większości z nas to chleb powszedni. Kiedy tworzymy teksty przeznaczone dla szerszego grona świadomych odbiorców, poprawność językowa jest szczególnie ważna. Nie dopuść do sytuacji, gdy czytelnik, zamiast skupić swoją uwagę na tekście będzie rozpraszany przez błędy. Język polski jest trudny, dlatego zachęcam do korzystania z poradni.

pisanie tekstów

5. Language tool

Edytory tekstu takie, jak Microsoft Word czy Google Docs automatycznie sprawdzają pisownie, ale są bardzo niedoskonałe. Łatwo i szybko możesz sprawdzić swój tekst, używając narzędzi korektorskich, które znajdą literówki, błędy interpunkcyjne i edycyjne.

pisanie tekstów

Przeczytaj również: 5 kroków jak tworzyć treści dla swojej marki oraz Dobra strategia content marketingu.

Masz pomysł na biznes, chcesz wejść na rynek z nową marką? Zobacz naszą ofertę Branding na start i sprawdź, co zespół BrandPRO może dla Ciebie zrobić.

Bartosz Hermann

Twardo stąpający po ziemi absolwent Zarządzania marketingowego i Psychologii w zarządzaniu. W BrandPRO zajmuje się analizami marketingowymi – wyciąga wnioski oraz sugeruje właściwą drogę rozwoju biznesu w Internecie. Patrząc na dane z różnych perspektyw, zwraca uwagę na najmniejsze detale i przekazuje klientowi rzetelne, oparte na badaniach, rekomendacje dla działalności jego firmy i marki. Perfekcjonista, którego umiejętności obserwacji i analitycznego myślenia doskonale korespondują z wymogami pracy w obszarze analiz rynkowych.

Więcej artykułów



  • Pola

    Pani Izo, bardzo fajne i przydatne narzędzia dla copywritera. Na pewno z części zacznę korzystać i sama sprawdzę siłę swoich publikacji w sieci. Lekkie pióro w dzisiejszych czasach nie wystarczy 🙂

  • werka

    przydatne zestawienie! może to śmieszne, ale dla mnie pomocny bywa także słownik krzyżówkowicza :PP

Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?