Rozwój firmy oparty jest na wizji, a plan marketingowy, jako istotna część biznesplanu, jest nieodzowny do ustalenia kursu, jaki obierze nasza działalność zanim na dobre się rozwinie. Większość przedsiębiorców wie, co, gdzie i z kim chce produkować, jakie usługi chce oferować oraz ile ma na to pieniędzy. Jednak nie zatrzymuje się dostatecznie długo na kwestiach osadzenia swoich usług na rynku i precyzyjnego dopasowania ich do potrzeb odbiorców. Poznaj kilka przepowiedni, które mogą się spełnić, jeśli nie pochylisz się nad planem marketingowym.

Artykuł ekspertów BrandPRO napisany dla:
Czytaj dalej na Biznes.pl

Zobacz 5 kroków rozwoju marki usługi profesjonalnej.

Wojciech Pasterski

Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.

Więcej artykułów - Napisz do mnie

LinkedIn



  • Grzegorz

    chyba jestem przedsiębiorcą o jakim piszecie ale chciałbym to zmienić, od czego zacząc?

Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?