Trzeba postawić sprawę jasno. Pozazdrościliśmy Amerykanom tego, że potrafią dyskutować o brandingu. Na LinkedIn znajdziecie grupy dyskusyjne, które mają po kilkaset tysięcy członków i drugie tyle komentarzy oraz wątków, gdzie rozmawia się o strategiach marek, tworzeniu nazw i logo, czy metodologii rebrandingu. My też potrzebujemy takiego miejsca.

Dlaczego LinkedIn? Bo ma tę przewagę (nad np. Facebookiem), że jego użytkownicy tworzą społeczność ludzi zmotywowanych do budowania relacji biznesowych. Eksperci dzielą się swoją wiedzą, przedsiębiorcy są jej beneficjentami, a aspirujący do stania się tymi pierwszymi lub drugimi zwiększają swoje kompetencje.

Zanim polecę Wam ciekawe grupy dyskusyjne, na które trafiłem, a w których branding marketing są tematami przewodnimi, zapraszam Was do grupy Sztuka Brandingu – entuzjaści kreacji marek, w której poruszamy aktualne i trendujące tematy związane z tworzeniem, rozwojem i promocją brandów. Jest nas już ponad 220, a pierwsze tematy i wymiany zdań za nami. Czujcie się jak u siebie i dyskutujcie!

grupa na LinkedIn

Polecam grupy dyskusyjne:

Digital Marketing

Jedna z największych grup na LinkedIn (prawie 770 tys. członków). Głos w dyskusjach zabierają zarówno eksperci jak i przedstawiciele biznesu pragnący wzmocnić swoją markę. Dyskusje toczą się głównie wokół tematów zw. ze stronami internetowymi, mediami społecznościowymi, SEO czy e-mail marketingiem.

Sales Best Practices

Gratka dla “sprzedażowców”. Członkowie toczą aktywne dysputy na temat taktyk sprzedażowych, które stosują, lub planują wdrożyć. Bardzo przydatne miejsce do sprawdzenia, czy trik, którym chcemy się posłużyć był już wcześniej przez kogoś testowany.

Social Media Marketing

Grupa gigant. Jeśli będziecie mieli szczęście, staniecie się milionowym członkiem. Nazwa grupy dość jasno traktuje o jej merytoryce. Poszczególne wątki mają często nawet po kilkaset komentarzy.

B2B Marketing

Zrzesza praktyków marketingu B2B jak i właścicieli firm operujących w tym sektorze. Wysoce interaktywna.

A Wy jakie grupy na LinkedIn polecacie?

Przeczytaj również: 8 kroków do profesjonalnej strony na LinkedIn oraz 13 liderów opinii w marketingu internetowym [ZESTAWIENIE]

Masz pomysł na biznes, chcesz wejść na rynek z nową marką? Zobacz naszą ofertę Branding na start i sprawdź, co zespół BrandPRO może dla Ciebie zrobić.

Szymon Laszewicz

E-marketingowiec patrzący na rzeczywistość analitycznym i strategicznym okiem. Wyciąga z internetu maksimum informacji o rynku, klientach, trendach, marce i jej konkurencji, by na tej podstawie budować strategie i plany promocji w internecie. Entuzjasta mediów społecznościowych motywujący klientów do ich wykorzystywania w celu optymalizacji procesów w firmie. Specjalizuje się również w zagadnieniach prawnych związanych z marketingiem i reklamą.

Więcej artykułów - Napisz do mnie

TwitterLinkedIn

autor postu blog BrandPRO

Kliknij tutaj, aby zobaczyć pełną ofertę na media społecznościowe lub zapoznaj się z nią poniżej.



Otagowano słowami:
 
  • SanderS

    zapisana, będę śledzić! ja lubię jeszcze Social Media Today, codziennie można czegoś ciekawego się dowedzieć 😉

  • Adrian

    Ja jestem zapisany do Social Media Marketing i Digital Markeitng, ogromna baza wiedzy i wymiany doświadczeń totalnie różnych ludzi wszystkich profesji. Mega!

  • Alojzy

    Poleci Pan jeszcze jakieś fajne i wartościowe zagraniczne grupy? Mam wciąż niedosyt wiedzy 🙂

Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?