Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
Progresywne strony internetowe
Użytkownicy smartfonów pokochali aplikacje mobilne. W 2016 roku, na całym świecie pobrano ich łącznie 90 miliardów, a na korzystaniu z nich spędzono w sumie 900 miliardów godzin. Wciąż jednak stworzenie aplikacji mobilnej jest bardzo kosztownie i nie każdy podmiot może sobie na to pozwolić. Czy istnieje zatem złoty środek pomiędzy drogą aplikacją mobilną, a nie do końca wygodną dla użytkownika telefonu stroną internetową? Tak. Jest nim progresywna strona internetowa (tzw. PWA).
PWA to nowy rodzaj aplikacji, który rozszerza możliwości witryn mobilnych bez wymuszania tworzenia dodatkowego oprogramowania dla systemu Android. Progresywna strona internetowa zapisywana jest w pamięci urządzenia, na którym została zainstalowana, jej treść może być tak samo aktualizowana, jak na tradycyjnej stronie internetowej, a w przypadku włączenia jej w trybie offline, użytkownik będzie miał dostęp do ostatniej pobranej przez aplikację treści. Dzięki temu użytkownik będzie mógł skorzystać z części funkcji stworzonej przez nas progresywnej strony internetowej nawet bez połączenia z internetem. Cały czas uzyskujemy dostęp do wszystkich funkcji analitycznych (na przykład przy wykorzystaniu Google Analytics), co pozwala nam do woli badać zachowania i nawyki użytkowników.
Strona PWA i powiadomienia Push? To możliwe!
Progressive Web Apps mają jeszcze jedną bardzo ważną funkcjonalność, której na próżno szukać na normalnych stronach www. Mowa o powiadomieniach typu push. To właśnie przy pomocy tego typu powiadomień zostajemy poinformowani przez Ubera, że zamówiony samochód stoi już pod naszym domem, a Netflix zaprasza nas do obejrzenia nowego odcinka śledzonego przez nas serialu. Choć powiadomienia push są doskonałym sposobem wsparcia sprzedaży pamiętajmy, aby wysyłane komunikaty były spersonalizowane, nadawane o odpowiednim czasie, prowadziły do konkretnego miejsca w aplikacji, a przede wszystkim by były one przydatne użytkownikowi. Mało co bowiem potrafi tak bardzo zniechęcić do aplikacji, jak zbyt duża liczba niegodnych uwagi powiadomień wysyłanych przez całą dobę.
W porównaniu do tradycyjnych stron www, progresywne strony internetowe to doskonały sposób na zyskanie większej liczby możliwości sprzedażowych oraz podwyższenie poziomu wygody użytkownika przy jednoczesnym obniżeniu nakładów finansowych potrzebnych na stworzenie aplikacji mobilnej. Jak sprawują się one w praktyce? Przekonaj się, otwierając na swoim smartfonie to łącze i wybierając przykładową aplikację.
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.
-
Andrzej
-
Andrzej
-
doczekalemsie