Witaj na stronie BrandPRO
Cele biznesowe mikro, małych i średnich firm spotykają tu doświadczenie i wiedzę zespołu ekspertów brandingu - kreacji i promocji marki.
Klikając Branding zapoznasz się z naszym podejściem, wyróżnikami i zakresem usług: Analiza, Strategia, Marka, Identyfikacja, Strona, Tekst, Film, Społeczność, Wizerunek, Reklama.
Z lewej strony znajdziesz blog pełen inspiracji dla rozwoju Twojego biznesu a tutaj: Kontakt.
Tagi
analityka internetowa brand branding budowa marki dane marketingowe Facebook facebook ads fanpage na facebooku Google+ identyfikacja wizualna infografika Instagram kreowanie wizerunku księga znaku Linkedin logo firmy logotyp marka marketing treści media społecznościwe naming nazwa dla firmy nazwa firmy nazwy firm optymalizacja strony personal branding Pinterest prowadzenie fanpage rebranding seo slogan social marketing social media strategia marki strona internetowa teksty seo tożsamość marki Twitter tworzenie marki wartości marki wizerunek marki Youtube zarządzanie marką zarządzanie wizerunkiem zmiana nazwy firmyKategorie wpisów
- Analiza rynku (15)
- Branding (111)
- Definicja (19)
- Identyfikacja wizualna (38)
- Kreacja marki (66)
- marketing online (3)
- Media społecznościowe (53)
- Personal branding (1)
- Pisanie tekstów (17)
- Plan marketingowy (5)
- Produkcja filmowa (8)
- Promocja marki (40)
- Strategia marki (33)
- Tworzenie stron (17)
- Zarządzanie wizerunkiem (46)
Newsletter
Projektowanie logo – 4 ważne pytania
Planujesz wejście na rynek z nową marką, wiesz już, jak będzie wyglądała Twoja oferta i do kogo chcesz ją kierować? Czas na przygotowanie brandingu, który będzie reprezentował Twoją markę. Przygotowaliśmy dla Ciebie listę 4 istotnych kwestii, które musisz wziąć pod uwagę w trakcie tworzenia logo.
Logo czy logotyp?
Na logo składają się dwa podstawowe elementy – sygnet oraz logotyp. Przeważnie występują one razem – wzajemnie się uzupełniają i tak, jak w przypadku Orlenu czy Wittchen, tworzą spójną całość.
Wiele marek decyduje się na wykorzystanie samego logotypu. Taką drogę wybrała między innymi marka Solar czy Inglot. Za sprawą niepowtarzalnego fontu, logo wyróżnia się i na trwale zapisuje w pamięci odbiorców. Zastanów się, którą chcesz iść drogą.
Jakie ma wywoływać skojarzenia?
Dobre logo reprezentuje wartości stojące za marką. Powinno oddawać charakter branży i segment rynku. Na pierwszy rzut oka, klient powinien potrafić stwierdzić, jakie produkty lub usługi oferuje firma i do jakiej grupy docelowej są one skierowane. Istotny jest także wybór stylistyki, w jakiej chcesz, aby utrzymane było logo. Sugestywnym przykładem jest marka Tymbark, która w swoim logo wykorzystuje jabłko, nawiązując tym samym do sadownictwa i natury.
Jakie wybrać kolory?
Kolory mocno oddziałują na nasze emocje. Dużą rolę odgrywają także w brandingu, determinując wizerunek i postrzeganie marki. Jak chcesz, aby Twoja marka była postrzegana przez konsumentów? Optymistyczna, godna zaufania, a może przyjacielska? W wyborze pomocna będzie poniższa grafika.
Czy logo Twojej marki pasuje do jej nazwy i sloganu?
Pamiętaj, że logo jest dopełnieniem nazwy i sloganu marki — elementy te powinny tworzyć przemyślaną i uzupełniająca się kompozycję, za którą stoi tożsamy styl i wartości.
Jesteś zainteresowany projektem profesjonalnego logo? Skontaktuj się z nami i podziel swoją wizją.
Podobne wpisy:

Wojciech Pasterski
Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.
-
Stefii