Promocja w internecie
Oferta na zestaw skutecznych rozwiązań e-marketingowych

Marketing internetowy na dobre zmienił podejście do sprzedaży i promocji produktów oraz usług. Straciło na aktualności stwierdzenie pioniera reklamy Johna Wanamakera, który mawiał, że „Połowa pieniędzy, które wydaję na marketing, jest zmarnowana. Problem polega na tym, że nie wiem, która to połowa”. W Internecie możemy monitorować na co dokładnie idą pieniądze i jakimi ścieżkami przychodzą do nas klienci. Reklamy internetowe umożliwiają kierowanie przekazu do wyselekcjonowanych grup ludzi i płacenie za efekt.

Ponad 20 milionów Polaków korzysta z Internetu. Większość poszukuje w nim informacji o produktach i usługach. Na podstawie tej wiedzy dokonują selekcji, wyboru i w konsekwencji zakupu – w sklepie internetowym lub drogą tradycyjną. 90% użytkowników google uważa, że firma która jest pierwsza w Google, jest liderem danej branży/rynku. Dlatego właśnie tak ważna jest odpowiednia ekspozycja marki w precyzyjnie dobranych miejscach w Internecie.

Reklama płatna w Internecie

Wyobraź sobie billboard z reklamą Twojego produktu na ruchliwym skrzyżowaniu w centrum miasta. Mija go tysiące ludzi dziennie, z których Twoim produktem faktycznie zainteresowany jest tylko ułamek z nich. Ty i tak płacisz za “wyświetlenie” billboardu wszystkim, którzy go zobaczą. Przenieśmy tę sytuację do Internetu – tysiące ludzi przeglądając ulubione portale trafia na Twoją reklamę. Tym razem zapłacisz jednak jedynie za kliknięcie w wyświetlony banner.

Dodatkowo masz możliwość pozyskania tej osoby na listę mailingową lub wykorzystania jej odwiedzin do remarketingu. To stworzy bazę do jeszcze bardziej precyzyjnego kierowania reklam – tylko do osób, które zachowały się w określony sposób na Twojej stronie – np. dodały produkt do koszyka lub zrezygnowały z płatności. Nawet jeśli nic nie kupią, pozostaniesz z nimi “w kontakcie”.

Pozycjonowanie

Odpowiednie pozycjonowanie strony silnie wspiera klientów w procesie decyzyjnym. Aż 88% z nich klika w któryś z 5 pierwszych wyników wyszukiwania. Firmy rankingujące najwyżej przyciagają na swoje strony zdecydowanie większy ruch i w konsekwencji sprzedają więcej. Wysokie pozycje firmy w Google to też korzyść dla jej wizerunku.

Wyświetlanie się strony firmowej na wybrane hasło na pierwszej stronie wyników wyszukiwania powoduje zwiększenie prestiżu oraz zaufania w oczach szukającego. Jest to też rodzaj nobilitacji dla przedsiębiorstwa za poprawnie stworzoną stronę oraz ciekawe i unikalne treści – gdyż m.in. takie kryteria biorą pod uwagę roboty wyszukiwarek internetowych. Efekty zabiegów pozycjonerskich wymagają wykonania szeregu odpowiednio dobranych działań, jednakże ich efekty są trwałe i skuteczne.

Promocja firmy w internecie. Wykorzystaj jeszcze więcej możliwości.
  • Mierz i analizuj efekty skuteczności reklam i strony internetowej dzięki raportom z Google Analytics [Wspieramy w ich konfiguracji i automatyzacji]
  • Maksymalizuj konwersję z kampanii reklamowych kierując ruch na dedykowaną podstronę, tzw. “Landing page” skupioną na celach sprzedażowych [Poprzez usługę tworzenia stron internetowych przygotujemy Tobie podstronę stronę, która zarabia]
  • Wykorzystaj e-mail marketing do wsparcia działań promocyjnych/wizerunkowych oraz do budowy bazy wiernych Twojej marce subskrybentów [Zaprogramujemy szablon maila sprzedażowego lub okresowego newslettera, stworzymy pakiet ciekawych publikacji i zautomatyzujemy wysyłkę]
  • Pokaż się na Mapach Google w wyjątkowy i skuteczny sposób. Pozwól aby potencjalny klient w łatwy sposób mógł wyznaczyć trasę i do Ciebie trafić [Założymy profil Twojej firmy na Google Maps i zoptymalizujemy pod kątem wysokiej pozycji i częstej widoczności w systemie]
  • Dlaczego promocja w internecie?

    • Globalny zasięg i łatwy dostęp
    • Precyzyjne dobranie grupy docelowej
    • Elastyczność w publikacji i edycji treści
    • Płatność za efekt
    • Tworzenie interakcji i więzi z klientem
    • Mierzalność i analiza efektów i kosztów

    W BrandPRO proponujemy pakiet rozwiązań dopasowany do indywidualnych potrzeb Twojego biznesu. Dużą rolę przywiązujemy do doboru odpowiednich narzędzi, które ze względu na swoją komplementarność przyczyniają się do lepszych efektów działań marketingowych..

    Co możemy dla Ciebie zrobić?

    Prezentujemy wybrane, skuteczne działania i nowoczesne narzędzia e-marketingowe. Bazujemy na wiedzy pochodzącej z opracowanych według własnej metodologii, kompleksowych analiz rynku oraz doświadczeniu w programowaniu, grafice i tworzeniu treści sprzedażowych.

    Pozycjonowanie – SEO

    • analiza fraz kluczowych
    • optymalizacja strony pod kątem SEO
    • zwiększanie zaplecza linków prowadzących do strony
    • raportowanie i analiza odwiedzających witrynę
    • współpraca z zewnętrzną firmą pozycjonującą
    • tworzenie tekstów pod kątem seo
    • doradztwo w zakresie podniesienia pozycji w wyszukiwarkach
    Mailing

    • założenie i konfiguracja konta na wybranym serwisie
    • zakup baz danych
    • utworzenie podstrony / rozwiązań do zbierania e-maili od fanów
    • przygotowanie szablonu graficznego dla mailingu
    • przygotowanie treści mailingu
    • ustawienie tzw. autoresponderów
    • testy A/B (równoległe badanie dwóch wersji mailingu)
    • ustalenie optymalnej godziny i dnia wysyłki
    • wysyłka i raport skuteczności kampanii
    • optymalizacja kampanii e-mail marketingowych
    • badanie konwersji z mailingów
    Google Adwords (+ Google Display Network i Youtube)

    • założenie, konfiguracja konta
    • analiza słów kluczowych
    • tworzenie treści reklam
    • tworzenie kreacji graficznych
    • testy A/B (równoległe badanie dwóch wersji reklamy)
    • optymalizacja istniejących kampanii
    • prowadzenie kampanii w sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej
    • uruchomienie oraz wykorzystanie remarketingu w kampaniach
    • przeprowadzenie kampanii videomarketingu w serwisie YouTube
    • konfiguracja oraz badanie konwersji dla kampanii
    • raport z efektów kampanii promocyjnych
    Facebook

    • utworzenie oraz konfiguracja konta reklamowego na Facebooku
    • analiza grup docelowych i utworzenie kampanii
    • tworzenie treści reklam
    • tworzenie kreacji graficznych
    • testy A/B (równoległe badanie dwóch wersji reklamy)
    • optymalizacja istniejących kampanii
    • uruchomienie oraz wykorzystanie remarketingu w kampaniach
    • prowadzenie kampanii video
    • konfiguracja oraz badanie konwersji dla kampanii
    • raport z efektów kampanii promocyjnych
    Google Maps, Google Moja Firma, Google Alerts

    • założenie i pełna konfiguracja profili
    • ustawienie powiadomień w Google Alerts
    • stymulowanie otoczenia do wystawienia pierwszych opinii/span>

    Google Analytics i Google Narzędzia dla webmastera

    • założenie konta Google Analytics, podpięcie pod stronę www
    • powiązanie kont Analytics z AdWords i Narzędziami dla webmastera
    • konfiguracja celów i raportów
    • analiza danych
    • podstawowe przeszkolenie z obsługi Analytics.
    • raport ogólny lub dotyczący wybranego aspektu strony www
    Sieci kontekstowe i linków sponsorowanych

    • dobór odpowiednich serwisów
    • utworzenie kont reklamowych, konfiguracja konta
    • tworzenie treści reklam
    • tworzenie kreacji graficznych
    • optymalizacja istniejących kampanii
    • uruchomienie remarketingu w kampaniach
    • konfiguracja oraz badanie konwersji dla kampanii
    • raport z efektów kampanii promocyjnych
    Co zyskujesz promując firmę w internecie?

    • Zwiększony ruch na stronie www
    • Wzrost liczby zapytań ofertowych i potencjalnych klientów na stronie
    • Wzrost sprzedaży produktów i usług
    • Lepsza widoczność marki w Internecie
    • Większy zasięg marki
    • Optymalne połączenie działań z marketingiem tradycyjnym
    • Większa wiarygodność firmy i usługi
    • Poprawa wizerunku marki
    • Wsparcie decyzyjne w strategicznych aspektach marketingu firmy
    Wybrani klienci

    Zapraszam do kontaktu
    w sprawie reklamy marki
    w internecie.
    Szymon Laszewicz
    +48 506 401 565
    szymon.laszewicz@brandpro.pl
    Formularz kontaktowy



     

    Twitter

    Facebook

    LinkedIn

    Referencje BrandPRO

    Portfolio BrandPRO

    Kontakt z ekspertami BrandPRO

    Polityka prywatności | © BrandPRO

    Wiedza o kreacji i promocji marki,
    co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

    Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
    Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?