Często przyglądamy się nazwie jakiejś firmy i zadajemy sobie pytanie: skąd ten fenomenalny pomysł? Innym razem nie możemy zrozumieć zamysłu twórcy, śmiejąc się pod nosem z na pozór absurdalnej idei. Wśród wszystkich nazw marek istnieją takie, które rozpoznawalne są w każdym zakątku świata. I choć ich brzmienie nie jest przypadkowe, większość z nas nie ma pojęcia, skąd się wzięły.

Przyjrzyjmy się bliżej markom, które z pewnością znane są nawet największym laikom brandingu. Jakie znacznie kryją w sobie popularne nazwy firm i skąd wziął się pomysł na takie a nie inne rozwiązanie?

Artykuł ekspertów BrandPRO napisany dla:
Czytaj dalej na Biznes.pl

Dla zainteresowanych etymologią marek prezentujemy dodatkowo infografikę:



Wojciech Pasterski

Do kreowania marek klientów i zarządzania BrandPRO podchodzi przez pryzmat dziesięcioletniego doświadczenia brandingowego. Na bazie zainteresowań związanych z kreowaniem marek - psychologią społeczną, neurolingwistyką i aksjologią - stosuje i rozwija autorską metodologię brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marek i projektowaniu jej elementów (nazwy, sloganu, typografii, logo) a także tworzeniu strategii i planów marketingowych.

Więcej artykułów - Napisz do mnie

LinkedIn



Otagowano słowami:
 
  • Maciaas_A

    Nie działały Wam coś chyba ostatnio komentarze 😉
    Fajnie, że ludzi, którzy są ekspertami w swojej dziedzinie i mają ciekawe rzeczy do powiedzenia bierze się „wyżej”, tak jak zrobiło to biznes.pl. Piszecie z sensem i będę trzymać kciuki, by było Was na biznes.pl więcej.

    Pozdrawiam!
    Macias

  • Poliman

    Ciekawa infografika!

Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?