Za każdym razem gdy rozmawiamy z kimś o swoim biznesie, zajmujemy się marketingiem. Każda wzmianka o marce to budowanie jej wizerunku. Każda wzmianka musi być zatem przemyślana. Strategia e-marketingowa weryfikuje różne sposoby jakimi komunikujemy się z klientami w Internecie i wskazuje te, które mogą wykreować największą sprzedaż. Odpowiada na pytanie co mówić, jak mówić i komu mówić, by sprzedawać. Robiąc pierwszy krok w kierunku określenia strategii e-marketingowej firmy – nie można zapomnieć o dogłębnej analizie internetowego otoczenia firmy.

Strategia e-marketingowa to spójna kompozycja prezentująca system połączeń pomiędzy wybranymi kierunkami, rozwiązaniami i narzędziami skupionymi wokół jednego celu – pozyskania i utrzymania klienta w Internecie.

Artykuł ekspertów BrandPRO napisany dla:
Czytaj dalej na Biznes.pl

Szymon Laszewicz

E-marketingowiec patrzący na rzeczywistość analitycznym i strategicznym okiem. Wyciąga z internetu maksimum informacji o rynku, klientach, trendach, marce i jej konkurencji, by na tej podstawie budować strategie i plany promocji w internecie. Entuzjasta mediów społecznościowych motywujący klientów do ich wykorzystywania w celu optymalizacji procesów w firmie. Specjalizuje się również w zagadnieniach prawnych związanych z marketingiem i reklamą.

Więcej artykułów - Napisz do mnie

TwitterLinkedIn



Twitter

Facebook

LinkedIn

Referencje BrandPRO

Portfolio BrandPRO

Kontakt z ekspertami BrandPRO

Polityka prywatności | © BrandPRO

Wiedza o kreacji i promocji marki,
co miesiąc na Twojego maila. Za darmo.

Zapisz się na newsletter i odbierz wyjątkowy poradnik:
Jak dobrać portal społecznościowy do potrzeb Twojej firmy?